Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä, underkänt fick jag inte. Minns dock inte om jag fick VG eller MVG. Gissar på att jag hade lite vettigare lärare än de din mamma råkade ut för. Helt vrickat att man ska få IG för att man syr "för avancerat"... :S
I högstadiet fick jag bara 4a i engelska för att jag hade för amerikansk accent när jag pratade, trots att jag var mer flytande i talet än vad läraren var...
 
Jag fick 2:a i syslöjd för att "det kanske är lite hårt, men någon måste ju få det...".

Jag varken var eller är något större fan av min syslöjdsfröken. Inte för att jag har någon större talang men jag hade å andra sidan en viss kreativitet med textilier som hon lyckades döda totalt. Nu syr jag på sin höjd i en knapp.
 
Mätt efter kebabtallrik och en dubbel japp till efterrätt :p Tittat på hela sverige bakar och stryker lite mer.. Ska sätta på en kopp te nu och sy lite tror jag.
 
Min häst slutar aldrig förvåna mig, gick rätt på transporten trots att vi inte åkt på länge och sen lyckades hon med det här konststycket, vet inte hur hon lyckas riktigt. :rofl: :rofl: :rofl:
12039644_1072143442816501_6568552946200232745_n.jpg
 
Nä, underkänt fick jag inte. Minns dock inte om jag fick VG eller MVG. Gissar på att jag hade lite vettigare lärare än de din mamma råkade ut för. Helt vrickat att man ska få IG för att man syr "för avancerat"... :S

Framförallt tror jag du hade modernare lärare, min mamma hade syslöjd på "stenåldern" men det är ingen ursäkt för att hon fick C. Hon var envis och målmedveten och framåt och det kom hon väldigt långt med. Tornblomman påminner lite om min mamma och det är en komplimang.
 
Petar på den berömda väggen och hoppas yrseln ska ge med sig snart!
Hoppas du lyckas hålla dig undan från den!
Jag krockade med den där väggen för några veckor sedan. Just nu är jag nöjd över att ha fått i mig lite av gårdagens rester (utöver en tallrik yoghurt och flingor tidigare idag).
Samlar kraft för att ta mig till duschen nu.
 
Borde verkligen gå och sova. Ska släppa in en hantverkare hos tanten kl 08 imorgon bitti...
Istället för att sova dricker jag vin och väntar på Marc Jacobs visning som jag tänkte kolla på live från NYFW
 
Hoppas du lyckas hålla dig undan från den!
Jag krockade med den där väggen för några veckor sedan. Just nu är jag nöjd över att ha fått i mig lite av gårdagens rester (utöver en tallrik yoghurt och flingor tidigare idag).
Samlar kraft för att ta mig till duschen nu.
Jag försöker, jag har haft en hemsk yrsel så jag knappt kunnat göra något sista dagarna för det bara svartnar för ögonen. Känner mig totalt sönderstressad, ont överallt och helt "mossig" i huvudet. :(
Kram och hoppas du mår bättre snart. Jag har varit där förut med så jag vet vilket skit det är.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 093
Senast: bettysmatte
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 238
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 335
Senast: Hazel
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 831
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp