Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, tror även att vi blir mer "privata" som vuxna, vill liksom inte bli sårbara på nåt sätt. Saknar också såna vänner jag hade som tonåring, flyttade till en annan stad för tre år sen och tappade tyvärr kontakten med många av mina gamla vänner..
Välkommen till klubben, då är vi två. Jag "flydde"/flyttade ifrån där jag är uppväxt, ett litet samhälle där alla känner alla typ och jag hade vart mobbad och den där udda ungen. Så när jag fick min chans att flytta tog jag den, tappade kontakten med de vänner jag hade kvar där. Har i och för sig skaffat några nya, men det är inte riktigt på samma sätt eller jo jag har en kollega på jobbet som är i min ålder, bara ett år äldre. Det känns nästan som en sån där tonårsvän att prata med, enda nackdelen är att det är en kille vilket skapar en del rykten, som kan vara jobbiga.
Drömmen hade varit att hitta en tjej som är precis likadan, det hade varit toppen, men jag överlever. :p
 
Dallerspindel härstammar egentligen från södra Europa där den lever som grottspindel. De har en liten kropp och väldigt långa ben och hänger oftast upp och ner i ett hörn. Ofta kan man se dem i trappuppgångar. Det är lite udda på så sätt att de accepterar varandras närvaro och de kan sitta många samlade.
De är tuffa spindlar och tar stora byten som våra stora husspindlar.

Men som sagt de har blivit för många här inne. Antar att huset liknar en grotta?:eek:


Aha, så intressant! Jag har aldrig hört ordet förr.

Borde jag se spindlar på den där bilden? I övrigt ser det inte särskilt grottlikt ut :p
 
Vi har precis ätit kvällsmat så alldeles ska fröken hoppa i säng. Vi hittade nästan allting vi skulle ha samt ett uteställ, ett par fodrade gummistövlar och ett par snygga kängor till unga fröken.
 
Tittar på Idol och mina öron gråter.
Tur jag har vin, ost och marmelad.

jasså, är det därför folk tittar på Idol? För att ha en anledning att äta vin, ost och marmelad :p Jag borde nog testa..

Alltså, antingen börjar jag bli knäpp eller så spökar det här! Och det är ett spöke med en telefon.. Det är något som surrar lite titt som tätt, precis som vibrationerna på en mobiltelefon. Det är inte min telefon som surrar, den ligger helt tyst och stilla på bordet framför mig. Sambons telefon ligger inne hos honom och den hörs inte hit ut. Surfplattan är avstängd. Laptopen har ingen sån funktion. Ingen av katterna har egen telefon (vad jag känner till, men man vet ju aldrig med dagens katter...).
Så enda alternativen är galenskap eller högteknologiska spöken med ett väldigt aktivt telefonliv. De har säkert lösenordet till vårt wi-fi också, skulle inte förvåna mig :mad:
 
Börjar bli trött, och har ont i ryggen. Sytt en del nu på kvällen så det gör ju inte saken bättre. Ska sätta mig på massagedynan å sen blir det nog att lägga sig i sängen och spela Hay Day innan ögonen ska slås ihop :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 224
Senast: MissFideli
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
15 048
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 697
Senast: Hazel
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 301
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp