Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade i soffan för en stund sedan. Har huvudvärk och är rätt sliten men det kan det vara värt för att få spendera tid med småsyskon som jag ser allt för sällan.
 
Har precis stått i en varm dusch och nu har jag gosat ner mig i soffan under en varm filt för lite soffslöande :cool:
 
Sonen har precis fixat surround sound i husvagnen till harddisken med over 700 filmer och jag vet inte hur manga tv serier. Sedan dammsog jag . och nu ligger jag pa soffan och tar igen mig. Igen. Lite lagom uttrakad ... vilket ar bra sager de som vet vad man ska gora nar man har stress relaterad sjukdom. SUCK.
 
Min semester började igår.
Idag har jag inte gjort ngt alls.,, bara tagit det lugnt och sovit.. Men det kanske behövs..
Hoppas jag är pigg imorgon
 
Just kommit hem från en mysig kväll med syster, Hennes kompis är sångerska i ett jazz/blues band som hade konsert på Galärvarvet ute på Djurgården. Finns sämre saker än att sitta i solskenet en julikväll och lyssna på Billie Holliday, följt av middag på en bra indisk restaurang :)

Fast när hon sjöng Strange Fruit då grät jag nästan, den sången berör alltid så och hon sjöng den fantastiskt bra,
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har haft några vänner genom åren som ägnar sig åt att ställa in, avboka eller omboka träffar, ibland med kort varsel. Jag funderar...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
10 702
Senast: Saeta
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 049
Senast: bettysmatte
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 534
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
530
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp