Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade tänkt logga in här den dagen och säga några väl valda ord till just dig men jag hade fullt upp den dagen, som du kanske förstår. Men det är tanken som räknas! Skål för oss! :up::heart

Skål för oss! Det är en bra dag det där ;)
Kul att du kom hit en sväng - du är saknad!
 
Har hämtat det nya köket på Ikea. Men det fattas en enda skåpslucka:banghead:
Och närmsta Ikea är Älmhult. Hur kul är det då:meh:
Annars ska det nog bli bra. Ska bli skönt med en riktig diskho!
 
Kollar möbler och önskar jag hade obegränsat med pengar så jag både kunde flytta nånstans där jag verkligen verkligen verkligen ville bo och dessutom inreda helt efter egen smak, just nu är lägenheten i ett enda kaos efter att min ex sambo totalt dumpat mina grejer på golv, soffan, vardagsrumsbordet och tvättmaskinen...
 
Tittar på, ja, som vanligt - Frost :D men jag har tagit hand om den rena tvätten redan så då får jag ta det lugnt i soffan med ungkotten :)
 
Kom just på att det är lördag så jag har väntat i onödan på Aktuellt kl 21. :mad: Varför kan de inte sända på lördagar för??? :mad:
 
Precis hemkomna från fotbollsmatch i Malmö. Ytterst missnöjda med resultatet (2-2 mot Örebro :eek: )
Alltså, jag tycker generellt att det är jävligt trist när folk ska gnälla på domaren i tid och otid. Men det där var utan tvekan den sämsta domarinsatsen jag sett! Jag förstår att Malmö tappade greppet där i 1a halvlek (men de borde spelat bättre i 2a...)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har haft några vänner genom åren som ägnar sig åt att ställa in, avboka eller omboka träffar, ibland med kort varsel. Jag funderar...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
10 711
Senast: Saeta
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 055
Senast: bettysmatte
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 540
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
548
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp