Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Enligt principen "man tager vad man haver", så har jag nu snott ihop en provisorisk (och asful :D) duschhörna nere i källaren för utan dusch kan jag inte vara!

60079345_2799580330059415_5583875806024695808_n.jpg
 
Sitter och är fortfarande på grinigt humör. Så jag har tröstätit pizza och äter nu chokladpraliner som jag fick från syrran. Ska knyta mig snart för att sova bort humöret.
 
Sovit och gosat får :D
Min kropp är verkligen inte glad just nu.
Måste hitta något att äta med, får nog bli något färdigt från frysen
 
Och imorgon blir det första dagen med den nya chefen och vår enhet slås ihop med en annan. Vi ska ha en mingel på morgonen.
Eh.
Jag ser ut som en nykokt kräfta i ansiktet :o
Jag försöker intala mig själv att jag kan stå för det, att det inte är så pinsamt, own it liksom. Men jag kan inte förneka att jag tänker spendera större delen av morgonen på att se om jag kan sminka över det :angel:
 
Och imorgon blir det första dagen med den nya chefen och vår enhet slås ihop med en annan. Vi ska ha en mingel på morgonen.
Eh.
Jag ser ut som en nykokt kräfta i ansiktet :o
Jag försöker intala mig själv att jag kan stå för det, att det inte är så pinsamt, own it liksom. Men jag kan inte förneka att jag tänker spendera större delen av morgonen på att se om jag kan sminka över det :angel:

Neeeej sminka inte över! Din hud kommer dööööö! :nailbiting:
 
Ja du kan inte sminka på brännskadad hud! Smörj in med typ aloevera eller ngt mjukgörande.
Jag köpte en kräm som man skulle ha på efter rengöring av huden för känslig hud idag, men den kanske inte räcker.. Det svider lite.

Jag googlade på smink och hittade detta: "Ska du prompt täcka de brända områdena med smink så är puderform att föredra, eftersom de är lättare att applicera på huden utan att irritera den!"
Jag har puder, fast väldigt lite kvar minns jag nu :banghead:
 
Jag smet upp ur sängen precis och in på toaletten med svansen mellan benen. Jag tog en näve kropplotion (oparfymerad köpt på apoteket) och smörjade in mitt ansikte, kände mig lite skyldig som varit så oschysst mot min hud :angel:
 
God morgon! Då var det jobb igen.
Nu kan jag inte ens lyssna på musik på morgonen på jobbet, för högtalaren på telefonen är sönder.. Spillde vatten på luren och nu har högtalaren lagt av. Bra det här. Mitt i alla utgifter måste jag skaffa ny telefon.. Skärmen sprucken, högtalare kass och batteritid obefintlig. Dags att byta kanske..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 261
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
442
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
304
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 655
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp