Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min yngsta fick man jaga ut ur duschen annars stannade han kvar i timmar. Flera ganger om dagen. Vi kallade honom for "suds" (tval lodder) i flera ar. Han tar fortfarande, som vuxen, minst 20 minuter pa sig i duschen ... for en snabbdusch. 🙄

Min är lika dan.
 
Letat katt på morgonen.
När jag vaknade i morse var inte Knutte kvar i lägenheten. Tydligen har jag lyckats bra med hans bantning för han hade lyckats pressa sig ut genom det öppna fönstret. :o

Min Knut, var är du?:cry:
Katter kan verkligen göra sig små. Hoppas Knut kommer hem välbehållen❤
 
Katter kan verkligen göra sig små. Hoppas Knut kommer hem välbehållen❤

Han har varit ute lite i koppel på vår "tomt" men inte mycket. Tyvärr är han en van utekatt som trivs ute och tar långa walkabouts på sommaren. Han är också väldigt försiktig runt bilar och i natt var det ingen trafik i kvarteret. Nu är det liv och rörelse så då ligger han nog och trycker nånstanns över dagen.
Detta är tredje flytten för honom och han har fixat det bra innan. Jag får ha is i magen :(
 
Han har varit ute lite i koppel på vår "tomt" men inte mycket. Tyvärr är han en van utekatt som trivs ute och tar långa walkabouts på sommaren. Han är också väldigt försiktig runt bilar och i natt var det ingen trafik i kvarteret. Nu är det liv och rörelse så då ligger han nog och trycker nånstanns över dagen.
Detta är tredje flytten för honom och han har fixat det bra innan. Jag får ha is i magen :(
:heart Att man kan bli så orolig över de små. Hoppas att han håller sig i skinnet och kommer hem ordentligt!
 
Tjoho äntligen händer de lite saker på jobbet. Lite bilar att tvätta och städa , äntligen. Så tråkigt att ej göra något på arbetstid
 
Håller på och laddar upp en video på min FB.

I tisdags skojade jag och en vän med min sambo om lottodragningen med 50 miljoner dollar jackpott. Sambon kollade vår lott medan jag "läste upp resultaten" på min telefon. I verkligheten hade jag numren från vår lott nedskrivna på en lapp och med telefonen filmade jag :devil::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 074
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 146
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
609
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 203
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp