Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tråkigt och ingenting att göra, trots att jag har 6 saker jag behöver hinna med på 2,5h. Hur detta nu kan komma sig... både ingenting att göra, men samtidigt massor att göra :cautious:
 
Precis träffat våra sommargrannar för första gången! Ett pensionerat bögpar som bor i Spanien och bara är här på sommaren. Den ena är svensk, den andre spanjor och båda helt underbara! :love: Och jag har aldrig träffat en så spansk spanjor! Jag har blivit kindpussad, kallad hija mia, och knappt fått en syl vädret på över en timme :D

Jag är nästan lite kär!
 
Märklig sak nummer 2 idag: Jag var inne i en affär för att köpa en bunt underkläder och passade då på att kolla på en bh. Jag stod och letade efter storlekarna när en kvinna kom fram till mig och frågar om jag hittar det jag letar efter. När jag hade svarat så frågar hon efter min bh-storlek för att sedan dyka ner på huk och leta runt bland bh:arna. Då ser jag att hon har ytterjacka, ryggsäck och några shoppingpåsar. Det är alltså inte en expedit, utan en annan kund! :confused::confused::confused:
 
Nu tycker jag lite vagt att jag är värd beröm från mig själv. Jag kände mig så oerhört seg imorse men jag åkte till jobbet och är nu på väg hem precis den tid jag skulle.
Duktig Asko. Det är fredag imorgon, tänk på det, freeedag!
 
Och nu ar det dags att starta dagen. Jag har en valdsam huvudvark, super ont i min "tennis armbage" och min crohn's gor att magen inte vill vara med. Jag jobbar fram till ett tiden i dag och son med familj kommer ett par timmar senare. Jag maste stada lite (matbordet ar fullt av "stuff" just nu) och planera och laga middag. Det blir en lang dag i dag.
 
Kaoset

31315
 
Fick en akut-tid till en jourläkaren på min Vc i em. Så jag gick dit, har knappt orkat/vågat gå utanför dörren sedan måndags pga depression/ångest och AS.
Den läkaren var vettig, för en gångs skull. Hoppas att han blir kvar där.
Ska prova med att öka på min ena antideppmedicin (som jag har ätit samma styrka av, i flera år...)
Fick tid till psykologen där till måndag.
Sjukskriven i 1½ vecka till, kanske mer då
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 055
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 075
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
600
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 720
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp