Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Till skillnad mot mångas tryckande värme, så verkar vi ha det rätt bra här. Det håller stadigt 27 grader, och det blåser rejält.... :up:

27*C ar perfect temperatur for mig. :D Har blir det bara runt 17*C i dag, sa vi far nagra dagars respit fran varmen igen innan det gar upp till runt 30*C har igen.

Nu maste jag verkligen starta dagen ... det ar mycket att gora i dag igen.
 
Jag har klippt gräs. Min vana otrogen har jag gått med bara ben. Det gör jag aldrig annars. de blir ju ändå inte bruna, De ändrar inte ens nyans. Vita ben är rätt motbjudande - även för en själv.

Nu kliar benen så jag tror att jag ska bli galen! Tvättade och smorde på kortisonsalva men det hälper inte ett dugg. River jag lär de bli blodiga så jag sitter och står ut. Underbenen brinner som eld.
 
+30 hela dan här.
Så städat hos landisarna. Fixat 2 kar. Fyllt på fågelmaten ute, de vill ha än
Slocknat på soffan
Päronen åkte ut till landet, så det är lugnt här. De kommer hem i morgon kväll
Ska låna morsans säng i natt, det är svalare och mörkare där + TV
Upp 5 i morgon bitti och jobb:yuck: Hoppas på att det är svalare i morgon. Inget kul att jobba i våra kläder. :eek: Har samma kläder året runt. De är kalla på vintern och varma på sommaren. Dessutom svarta...:yuck:
Än är inte "mobbaren" flyttad. Enligt min chef ska hen flytta till ett annat objekt:banana: Men när vet man aldrig...
 
30961

ny printad lampa!
 
Slöar i soffan, sambon försöker få sonen (som varit riktigt jobbig idag :banghead: ) att sova. Det är ap-varmt inne och sambon börjar så klart prata om fläkt, jag tycker inte om när det blåser på mig :meh:

Ser fram emot morgondagen då jag och mor ska ha en egen dag i Örebro, inte hänt på hur länge som helst! :heart
 
Det är nu jag borde haft ett badkar i trädgården. Nu hade det suttit fint med ett dopp. Jag letade efter ett redan förra året men har inte hittat något än.
 
Googlar fjärilar.

Stället jag bor på nu har ett betydligt rikare djur och insektsliv än ställen jag bott på förr. Annorlunda också. Ser hela tiden konstiga insekter inomhus och utomhus. Förra sommaren hade jag massor av gräsfjärilar, något jag inte ens sett förr.

Igår såg jag en stor konstig fjäril. Tror, efter googlande, att det var en makaonfjäril.
Dessutom brukar här bli mängder av trollsländor. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 082
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
603
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 890
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp