Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det får han och det blir liiite bättre då. Men han är van utekatt och brukar gå ut på kvällen. Nu har vi flyttat och han får vara inne ett tag tills vi bott in oss.
Men det är ett herrans jamande och mattknycklande under ett par timmar på natten :mad:
Aha, då förstår jag.
 
Jeezez jag hinner ju inte svara.

@MJLee Har jag snabba bs fall är det skallebang och kallsvettningar. Själva rekylen efter känner jag inte av så mycket lätt illamående men det är mestadels tack vare huvudvärken och när det är lågt.
 
Jag tror jag är vaken. Inte riktigt säker än...

Själv på jobbet idag och jag hoppas det blir ruggigt lugnt.

På onsdag ska jag flyga från Stockholm till Kallix och jag vet inte riktigt hur man ska packa. Är det som vanligt med vätskor mm? Aldrig flygit inrikes tidigare
 
Ligger i sängen än men måste upp och väcka barnen och skicka äldsta dottern med bussen till skolan. Jag ska bara jobba lite idag annars har jag och yngsta dottern ledig dag ihop :)
 
På jobb. Ska ha av- och ombokningstelefonen :yuck: Det är den absolut tråkigaste arbetsuppgiften. Folk är så jäkla knepiga.
 
30983

Sämre jobbfrukost kan en ha
 
Måste sluta lyssna på denna...


Helt såld på denna röst och låt.... Känner mig som en stalker och letat rätt på typ alla låtar han har med på youtube :D
 
Vädrar igenom lägenheten. Sjukt kvavt!
Det är mulet ännu men det är nog bara en tidsfråga innan solen börjar steka igen
 
Efter gårdagens misslyckade besök hos husläkaren känner jag att jag vill byta. Kanske lika bra eftersom min dotter gör sin utbildning där och det kan bli för privat. I början tyckte jag att det var praktiskt och jag fick ett väldigt bra bemötande, men efter gårdagsens upplevelser vill jag byta. Så jag ringde till en annan mottagning och bad om en tid. De ville ha underlagen skickade från min gamla vårdgivare. Suck. Jag sa att jag har ingen lust alls att begära dessa underlag. "Ja då får du skriva under papper här så begär vi in dem". Det enda som jag för dagen behöver är en ny blodtrycksmedicin. Jättekomplicerat, eller inte. Min gamla medicin fungerade men den är indragen av fabriken pga av produktionsproblem.
 
Funderar på vad jag ska göra med en massa rödlök som behöver ätas upp. Någon som har ett förslag?
 
Tävlade igår i hettan.. När jag körde hem (efter 3 moments tävling) vid halv fem var det 31 grader fortfarande. På kvällen när jag kom hem mådde jag riktigt pyton, blev för mycket med värmen uppenbarligen. Brukar funka bra men i år har jag inte hunnit vänja mig än. Tacksam för mulet och humanare temperaturer idag! Men det blir att ta det lugnt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 107
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 227
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 504
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp