Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Passerat frissan idag. Bad om att få fransana färgade ändå. Som lite kompensation till att jag råkade bli en kvart sen. Tittade totalt fel i almanackan. :o

Imorgon ska vi äta sill, gräddfil och färspotatis.
Mina somaliska damen fnissar sig halvt fördärvade. Sill betyder tydligen snippa på somaliska. Så vi har lärt oss de svenska orden vagina och penis. Somaliska penisar går under namnet guss.- :D
 
Har precis ätit galet god middag. Nu sitter jag här och både är glad för dagens klättring och har lätt separationsångest eftersom favoritkollegorna sticker iväg utomlands till helgen och blir borta i tre veckor. Jag är både glad för deras skull (det låter som om de kommer få en fantastisk resa) och deppig för att det kommer ta så lång tid innan vi ses igen. Herregud. Jag är inte van vid att tycka om att umgås med människor, framförallt inte med män, och de där två har jag träffat nästan varje dag i ett års tid utan att ens vara i närheten av att tröttna på dem. Tvärt om, ju mer vi umgås, desto mer tycker jag om det. De är så fantastiska personer båda två. Mycket märkligt. Men men. Jag kommer ju garanterat klara mig.
 
Och nu dricker även jag vin.
Skål!

Skål från mig och Skägget

31689
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 055
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 075
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
601
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 728
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp