Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Överväger starkt att kontakta VC för att få komma in och ta lite prover. Fortfarande dödstrött, kunde ju inte sova på dagen i går och I natt var det som att jag bara hamnade i någon jättelätt dvala och vaknade hela tiden.

I desperation tog jag faktiskt lite coccillana, då sov jag faktiskt efter men i dag känner jag mig groggy och som överkörd av bil.
Försökt sova tre gånger under dagen men det går inte.
Tror jag ska ta mig till gymmet ändå, det brukar bli en skönare trötthet efter, och så kanske jag kan sova ordentligt i natt då.
 
Överväger starkt att kontakta VC för att få komma in och ta lite prover. Fortfarande dödstrött, kunde ju inte sova på dagen i går och I natt var det som att jag bara hamnade i någon jättelätt dvala och vaknade hela tiden.

I desperation tog jag faktiskt lite coccillana, då sov jag faktiskt efter men i dag känner jag mig groggy och som överkörd av bil.
Försökt sova tre gånger under dagen men det går inte.
Tror jag ska ta mig till gymmet ändå, det brukar bli en skönare trötthet efter, och så kanske jag kan sova ordentligt i natt då.
Ta det lugnt på gymmet! Coccillana påverkar kroppen ordentligt :heart
 
Sitter på tåget på väg hem från en underbar heldag i Edinburgh som inleddes med röstning och avslutades med stand-up med Johan Glans samt sex andra skandinaviska komiker. Otroligt bra, framförallt Glans samt en för mig ny förmåga som heter Isak Jansson. Extra kul var det att jag sprang på herr Glans på gatan under dagen - TVÅ gånger! Med tanke på hur osannolikt många människor som var i omlopp, särskilt en såhär fin solig dag i slutet av Fringe-festivalen, var det väldigt stort sammanträffande och jag blev lite starstruck båda gångerna minsann. Gång nr två vågade jag mig faktiskt fram för att hälsa, han är trots allt min absoluta favoritkomiker sen typ 15 år tillbaka! :D

Är orimligt nöjd med hur pass väl kroppen klarat av dagen, även om jag räknar med ett litet bakslag imorgon. Men det är det värt! Har inget planerat utan tänkte mest hänga framför Netflix, baka och mysa runt :)
Alltså "bakslag" vet jag inte om jag kan kalla det, men jag sov alltså till 11:30 idag 🤯 Tror inte att det har hänt sedan jag var tonåring, nuförtiden är jag glad om jag sover längre än till 9 en vanlig helgmorgon! 😅

Myser nu i soffan och ska slösurfa en stund innan jag gör lite nytta. Sambon är iväg och ägnar sig åt en helt annan sorts surfande idag, nämligen det som utförs på en bräda i havet, så det är bara jag hemma vilket är ganska skönt en dag som denna :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
791
· Visningar
41 814
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Jag satt vid datorn och lutade mig bakåt. Plötsligt blev jag jätteyr. Jag fick panik och rusade upp. Tänkte att jag behövde ta mig ut ur...
2
Svar
22
· Visningar
1 801
Senast: Wille
·
Mat Jag kan inte sluta fnissa... Öppnade nyss ett paket kex bara för att upptäcka att någon redan verkar ha tagit en tugga. Kexen säljs...
2
Svar
32
· Visningar
2 442
Senast: Ninnurur
·
Katthälsa Seven är jättehungrig jämt. Jag jobbade idag, hon fick frukost och sen blötmat när jag kom hem. Trots det skickade jag ner henne från...
Svar
4
· Visningar
188

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Vildkattungar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp