Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Va? Det måste vara betalda som ger sådana rekommendationer. Pråmen är snarare sunkställe. Det finns många betydligt bättre ställen! Djäkneberget, vinoteket Lothar, eller om man vill ha nära vattnet, K9, K9 skulle jag säga är närmast lyx, B26 har ett kul upplägg men inte så lyxigt. Djäkneberget den gamla typen av lyxställe och Vinoteket för deras utbud på vin och goda pizzor.

Jag håller helt med om Djäkneberget. Min favorit i Västerås, kvalitet rakt igenom. På Djäkneberget får man även ta med sig hundarna och det är ju en stor bonus.

Sunkigt tycker jag inte är rätt ord att beskriva Pråmen, men allt för svajigt att nå upp till deras egna ambitioner. Jag vet inte riktigt hur omnämnandet i White guide går till men ett gott försök kan ju inte räcka. Med det sagt så var min huvudrätt minus den mindre bra stekta svampen otroligt bra.
 
Jag prokrastinerar.... Måste ta tag i redigeringen av bok nummer två men jag vet från tidigare erfarenhet att jag tycker att det är GALET svårt. Det lär bli att jag mestadels sitter och läser igenom det jag har skrivit. Kanske ändrar i någon liten mening här och där. Har förstått att många författare skriver om stora delar - kanske till och med hela kapitel - under sin redigering. Hur gör man?? Det är ju knappast så att mitt manus är så himla bra att det inte behövs något fix.... O_o
 
Jag fick en stor kasse tyg av min moster, att sy grejer till jul-lotteriet de skulle ha. Jag hade sytt en del necessärer och påsar, men nu vet jag inte vad jag ska göra med det.. Känns bara så tomt.. Och stackars mamma, förlora tre syskon på två år..
 
Sånt oväder i natt! Vaknade vid midnatt av att regnet verkligen piskade mot rutorna och åskan dånade. Låg vaken nån halvtimme innan det lugnade ner sig och jag kunde somna om. Sen vaknade jag ju som vanligt tusen gånger pga mitt lilla barn men men 🤷🏼‍♀️

Maken kom hem från nattjobb och fick gå och ta undan ett träd som hade ramlat över halva vägen utanför grannen så det hade mycket riktigt blåst en del.
 
Vet inte varför jag är så trött men totalt har jag sovit 23 h på helgens två nätter.
Kattankar skapar ångest men jag kommer troligtvis inte våga. Det ska inte skapa ångest.
Har ätit macka och druckit kaffe. Snart dags för dagens runda. I dag är det 7.3 km som gäller. Totalt opepp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 168
· Visningar
63 539
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag satt vid datorn och lutade mig bakåt. Plötsligt blev jag jätteyr. Jag fick panik och rusade upp. Tänkte att jag behövde ta mig ut ur...
2
Svar
22
· Visningar
1 827
Senast: Wille
·
Mat Jag kan inte sluta fnissa... Öppnade nyss ett paket kex bara för att upptäcka att någon redan verkar ha tagit en tugga. Kexen säljs...
2
Svar
32
· Visningar
2 486
Senast: Ninnurur
·
Katthälsa Seven är jättehungrig jämt. Jag jobbade idag, hon fick frukost och sen blötmat när jag kom hem. Trots det skickade jag ner henne från...
Svar
4
· Visningar
256
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp