Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick precis höra att jag är äcklig bara för att jag fryser om mina händer och inte får värma dom hos honom, så det har blivit att jag värmer dom innanför byxorna men utanför underkläderna.

Sa till honom att jag blev ledsen av det och kände mig sårad. Han menade på att han får säga sånt. Sa då att han är minst lika äcklig som ska sitta å gräva med sin jäkla tandsticka så fort vi ätit.

Försökte även fråga varför han var så undvik de på kramar/pussar annars också men det undvek han att svara på. Visste att det va för bra för att va sant.
Någon har bestämt att jag inte ska få vara lycklig…. Fan också…
 
Fick precis höra att jag är äcklig bara för att jag fryser om mina händer och inte får värma dom hos honom, så det har blivit att jag värmer dom innanför byxorna men utanför underkläderna.

Sa till honom att jag blev ledsen av det och kände mig sårad. Han menade på att han får säga sånt. Sa då att han är minst lika äcklig som ska sitta å gräva med sin jäkla tandsticka så fort vi ätit.

Försökte även fråga varför han var så undvik de på kramar/pussar annars också men det undvek han att svara på. Visste att det va för bra för att va sant.
Någon har bestämt att jag inte ska få vara lycklig…. Fan också…
Jag förstår att detta känns jättejobbigt och menar verkligen inget illa, men ett dagboksinlägg eller en egen relationstråd kanske vore bättre om du behöver skriva av dig om såhär jobbiga upplevelser i din relation, och känslorna som det triggar hos dig?
 
Pållan fick en ny djupvågsbehandling idag (vilodag så sen pysslade jag lite i stallet i lugn och ro 😊) fick sin första djupvågsbehandling för en knapp månad sedan och hon tyckte inte den var skön då men idag slappnade hon av och njöt 🥰.
Sen hem och småstädade lite och sen tacos 😋, tittar på sista duellen mellan statsministerkandidaterna, snart sovdags- imorgon är det dags att rösta!
 
Stora killen haltar efter att hundarna fick springa av sig rejält i kuperad terräng. Han har ett litet sår vid ena trampdynan men kan inte hitta något särskilt annat, så hoppas det går över. Ibland känns det som att det alltid är nåt med någon av filurerna 😟

Min "stora kille" ar vansinnigt "fierce" ... nar det galler att forsvara mot farligheter i livet. Men nar han steg pa ... typ 1 (ett) nyskordat stra av halm som var i grasmattan, skrek han hogt sa grannar kom rusande och undrade om han holl pa att do.:cautious::angel:
 
Fick precis höra att jag är äcklig bara för att jag fryser om mina händer och inte får värma dom hos honom, så det har blivit att jag värmer dom innanför byxorna men utanför underkläderna.

Sa till honom att jag blev ledsen av det och kände mig sårad. Han menade på att han får säga sånt. Sa då att han är minst lika äcklig som ska sitta å gräva med sin jäkla tandsticka så fort vi ätit.

Försökte även fråga varför han var så undvik de på kramar/pussar annars också men det undvek han att svara på. Visste att det va för bra för att va sant.
Någon har bestämt att jag inte ska få vara lycklig…. Fan också…
Är du säker på att ni ska vara tillsammans? Ni kanske ska gå och prata med någon ihop? Förhållandet verkar ju vara intensivt och bitvis problematiskt, med släkt och barn och allt det där.
 
Fick precis höra att jag är äcklig bara för att jag fryser om mina händer och inte får värma dom hos honom, så det har blivit att jag värmer dom innanför byxorna men utanför underkläderna.

Sa till honom att jag blev ledsen av det och kände mig sårad. Han menade på att han får säga sånt. Sa då att han är minst lika äcklig som ska sitta å gräva med sin jäkla tandsticka så fort vi ätit.

Försökte även fråga varför han var så undvik de på kramar/pussar annars också men det undvek han att svara på. Visste att det va för bra för att va sant.
Någon har bestämt att jag inte ska få vara lycklig…. Fan också…
Han är respektlös och dum.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
64 571
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
919
Trädgård & Växter Har ca 6 m rabatt (runt 0.5 m bred) som jag ska plantera blommor i. Kan ingenting om trädgård och är inte så intresserad men vill ha...
Svar
14
· Visningar
629
Senast: Badger
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
509
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp