Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad less man blir... igår var jag så glad över att ha varit ute en stund. I natt har jag sovit hyfsat, men trött o värk i alla fall på förmiddagen, så jag har vilat lite till. Nu är det redan 13 grader ute, så jag VILL ge mig ut... Men det blir nog bara en nypa frisk luft idag... för permobilåkning är ju inte det mest ergonomiska för höft och lår... kände jag...

Känner jag mig själv rätt, ångrar jag mig när jag kommer ut och tar "halva stan runt"... i alla fall.
 
@Tranan Jo det går självklart, men jag måste fortfarande komma åt och söka i källmaterialet vilket blir svårt när de inte får släppa in folk. Jag har mejlat min handledare och frågat om råd, jag har satt upp några olika förslag så får vi se vad hon säger. Jag är bara lite rädd för henne :nailbiting: Egentligen en jätterar människa men har skyhöga förväntningar känns det som, lite "ja man måste läsa 20 h om dygnet, självklart, vad är problemet?"

För att rensa hjärnan lite åkte jag och handla inför påsken idag, smart tänkte jag, vilka handlar en onsdag förmiddag? Tydligen varenda människa, speciellt pensionärer i grupp. Lokalradion har gått ut och sagt att det är bra om bara en i familjen åker och handlar så det blir mindre folk i butikerna, men icke här kommer de två och två. Sitter skyltar och tejp uppe överallt för att man ska hålla avstånd, jag stod och väntade på min tur att ta sill och två pensionärer tränger sig förbi och ställer sig tätt inpå den som tog sill före mig. :meh:
 
Ändå sjukt otippat

E1221609-72BE-4DD6-BBEF-FCFA78D657BA.jpeg
 
Fick inget smärtstillande då jag äter ångestdämpande och har självmordsförsök bakom mig. Så då räcker det inte med ångest, utan jag behöver dessutom ha ont.
Läkaren sa att jag inte borde ha så ont nu, så jag får klara mig ändå. Men jag har rejält ont, trots att det gått mer än en vecka sedan olyckan.

Så less, grät på vägen hem i bilen.
 
Det kan inte finnas något värre än att ha Flextiden på excelark?
Jag har tappat bort hela januari och håller på att få ett raseriutbrott. Det finns inget sämre program än Excel. :rage:
Inte gilla på att du tappat bort januari men gilla på att Excel är sämsta programmet i världen

Men ja! Tycker inte heller om Excel, aldrig förstått mig på det. Min chef älskar det:meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 799
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Jag tänker köpa ytterligare en solcellsslinga till trädgården och började fundera på om det finns med utbytbara batterier, eller om hela...
Svar
0
· Visningar
144
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
529
Trädgård & Växter Har en buske i min närhet med massor av bär. Men har aldrig ens lagat mat med enbär från affären. Hur ska de se ut när de är mogna att...
Svar
15
· Visningar
784
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp