Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är lite orolig. Gick till mormor för att handla lite åt henne och leverera hudkräm jag köpt åt henne.
Hon öppnar inte dörren och svarar inte på telefon eller mobil som jag hör ringer högt och klart där inne. Har ringt 3-4 gånger och plingat på minst lika många.

I och för sig är det likt henne att gå iväg utan mobil, men när vi pratade i söndags skulle hon vara hemma hela dagen i dag. Hoppas hon bara har glömt att jag skulle komma och har gått på promenad.
 
Funderar på om man ska söka utbildning till hösten. Har en smärre livskris där jag jobbet jag har just nu (projektanställning året ut) hatar det. Jag känner att jag kommer bli bitter-tant om jag stannar på kontorsjobb där, men är det helt tokigt med en nischad finsnickeri/timring/virkesförädling-utbildning? Längtar så efter att ha ett jobb där jag får vara kreativ och skapa faktiska saker. Ugh, valen man måste göra...
 
81F58043-2605-4B0E-8FBC-987DAC32FBD1.jpeg

Första ute-lunchen! ❤️
 
Sitter hos frissan och tjuvlyssnar på en snubbe som snackar non stop. Han ba ”nej men det går bra nu, du vet min telefon ringer non stop jag får typ vidarekoppla den till min assistent. Men du vet jag är ju mäklare och bla bla... ”
Sen namedroppar han alla kändisar han nånsin haft kontakt med och nu börjar han prata om hur jobbigt det är att vara så populär bland alla tjejer. Samtidigt som han liksom instruerar frisören hur hon ska klippa...

Anstränger mig för att inte brista ut i gapskratt och har börjat få ansiktsryckningar av ansträngningen
 
Sitter hos frissan och tjuvlyssnar på en snubbe som snackar non stop. Han ba ”nej men det går bra nu, du vet min telefon ringer non stop jag får typ vidarekoppla den till min assistent. Men du vet jag är ju mäklare och bla bla... ”
Sen namedroppar han alla kändisar han nånsin haft kontakt med och nu börjar han prata om hur jobbigt det är att vara så populär bland alla tjejer. Samtidigt som han liksom instruerar frisören hur hon ska klippa...

Anstränger mig för att inte brista ut i gapskratt och har börjat få ansiktsryckningar av ansträngningen
Givetvis kände du hur det pirrade till och slängde dig över den stackars kvinnojagade mannen! 😂
 
Sitter hos frissan och tjuvlyssnar på en snubbe som snackar non stop. Han ba ”nej men det går bra nu, du vet min telefon ringer non stop jag får typ vidarekoppla den till min assistent. Men du vet jag är ju mäklare och bla bla... ”
Sen namedroppar han alla kändisar han nånsin haft kontakt med och nu börjar han prata om hur jobbigt det är att vara så populär bland alla tjejer. Samtidigt som han liksom instruerar frisören hur hon ska klippa...

Anstränger mig för att inte brista ut i gapskratt och har börjat få ansiktsryckningar av ansträngningen
Ack dessa män med självförtroende...
Brukar alltid önska att de itne drabbas av självinsikt. Det vore så tungt.
 
Nu har jag smitit från jobbet, tryckt en hemskt äcklig kycklingwrap, bitchat om mina målarproblem med en tjej på Colorama uppe i @tornblomma s kvarter och är på väg till lägenheten för att måla i underkläder (har ej målarkläder med mig men är ivrig). Min strategi att ta ett steg tillbaks och andas har fallerat. Nu jävlar, väggjävel.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
275
Senast: vilde
·
Kultur Jag försöker komma på namnet på en amerikansk skådespelare, men det kommer inte fram. Han var mest aktiv skulle gissa 90-talet...
Svar
3
· Visningar
571
Senast: AbCdE
·
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
466
Senast: Badger
·
Tjatter Fram tills jag var 30 blev jag kollad typ jämt, även när jag köpte typ trisslotter. Nu fyller jag 38 i år och jag skulle säga att det...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 092
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kastrera ja eller nej
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp