Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har larvat runt på tomten några h och fräknat mig och glott på fjärilar, humlor, fåglar och våra gulliga harar som bor just utanför tomten. Känns som årets happening efter att varit snudd på inlåst sjuk i 9 veckor. Älskar när fräknarna kommer åter. Då är det favoritårstider på g. :banana:
Mindre roligt att gräsmattan antagit djungelliknande utseende och jag måste nog klippa väldigt snart. Hade hoppats det skulle hålla tills sambon är hemma. Den knäppgöken ÄLSKAR att klippa gräs. :cautious:
 
Äntligen på väg till bilen! Jobbet gjorde mig bara grinig. Eller egentligen inte jobbet men dagens vakthavande befäl :cautious:
När jag kommit hem ska jag och dottern till stallet. Hon ska rida en ponny och jag ska mocka hagarna. Övriga uppgifter hjälps vi åt med :)
 
Okej. Mormor funnen och mår bra. Tanten hade åkt in till banken eftersom hon hade fått något brev om att hon skulle in dit och glömt bort mig :rage:
Men hon är förlåten för hon är hemma och mår bra :love: Hann bli riktigt orolig, och stackars mormor fick sig en utskällning av mamma 🙄:D
 
Okej. Mormor funnen och mår bra. Tanten hade åkt in till banken eftersom hon hade fått något brev om att hon skulle in dit och glömt bort mig :rage:
Men hon är förlåten för hon är hemma och mår bra :love: Hann bli riktigt orolig, och stackars mormor fick sig en utskällning av mamma 🙄:D
Usch att hon fick för sig att hon är en vuxen myndig kvinna som kan åka någonstans utan att meddela någon :mad::angel:;)

Förståeligt att du blev orolig, skönt att det var för att hon var pigg :D
 
Jag har gömt 14 kg färska revben av nöt i frysen på jobbet. Jag skulle egentligen hämtat dem redan i fredags men snurrade till det så det har varit, ehum, liggandes tills nu när jag fick dem utkörda av en kollega. :angel:

Det ingen vet har ingen ont av, den aningens, eh, mustiga stan ... eh, doften de fått av mognad kommer inte märkas när de frusit. Hoppas jag. Bara jag inte glömmer dem när jag ska köra hem, hundarna kommer iaf att bli väldigt glada. :D
 
Jag har gömt 14 kg färska revben av nöt i frysen på jobbet. Jag skulle egentligen hämtat dem redan i fredags men snurrade till det så det har varit, ehum, liggandes tills nu när jag fick dem utkörda av en kollega. :angel:

Det ingen vet har ingen ont av, den aningens, eh, mustiga stan ... eh, doften de fått av mognad kommer inte märkas när de frusit. Hoppas jag. Bara jag inte glömmer dem när jag ska köra hem, hundarna kommer iaf att bli väldigt glada. :D
Stanken går inte bort om man fryser dom :yuck: Been there done that
 
Snart dags att nörda in sig på Vägens Hjältar och Sofias Änglar en stund.

*Vädrar tungan*- hittade några mysko chips igår... Chili/cream cheese...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
234
Senast: vilde
·
Kultur Jag försöker komma på namnet på en amerikansk skådespelare, men det kommer inte fram. Han var mest aktiv skulle gissa 90-talet...
Svar
3
· Visningar
536
Senast: AbCdE
·
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
403
Senast: Badger
·
Tjatter Fram tills jag var 30 blev jag kollad typ jämt, även när jag köpte typ trisslotter. Nu fyller jag 38 i år och jag skulle säga att det...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
1 909
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp