Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har googlat på allt möjligt om skjortkragar nu, men hittar inget om något som liknar "min" skjorta. Eller jo, en med "oversize-krage" på damavdelning, men den hade ändå liten krage jämfört med min :rofl: Gissar därför på att det är någon modegrej. Jag gillar det iaf!
Är det inte lite sjuttiotalskrage?
Jag tyckte den såg väldigt fint ut! Och sjuttiotal genomsyrar ganska mycket av modet just nu :)
 
Är det inte lite sjuttiotalskrage?
Jag tyckte den såg väldigt fint ut! Och sjuttiotal genomsyrar ganska mycket av modet just nu :)
Det är mycket möjligt! Min far var väldigt duktig på att köpa på sig lite allt möjligt, men slängde aldrig något... I garderoben jag kollade i idag så fanns det en salig blandning av kavajer och skjortor, olika material, olika mycket slitna, lite olika stil... Mycket användes aldrig, det är kanske bara därför som den här skjortan fortfarande är fräsch.
 
Fan att jag inte bestämde mig för att ta taxi idag, tågen är rejält försenade :arghh:
Ha! Jag vände tvärt och gick tillbaka till centrum medan jag beställde en taxi till en plats där jag var nära. Precis när jag var färdig så såg jag att det stod redan en taxi där, och det var den som tog beställningen också. Så jävla skönt! Så nu blir jag hemma innan tåget skulle ens komma fram till stationen. 😎
 
Lyssnar på exet som är frustrerad pga beställt paket från England precis innan jul och Brexit gick in, som inte har kommit fram. Han ringde till företaget och då det inte skickats spårbart var det bara att göra en förlustanmälan eller vänta och se.

Samtidigt slösurfar medan jag försöker komma på någonting att göra. Spela tv/datorspel, se på något. Är den stora frågan.
 
Vilken dag, somnade inte förens klockan 3 inatt, min sambo väckte mig när han kom hem då jag skulle ta blodprov på vc. Sen förbi stallet, mockade och fixade allt så husse skulle kunna hinna köra hästen innan de blev mörkt! Hästen kom för första gången travandes i mot mig i hagen (!) tagit över ett år men nu verkar de som han sakta men säkert släpper in mig i sin lilla bubbla ❤️😭 Tår på mattes kind.


Och toaletten har de ännu inte vart här och kollat på, så vi har vart utan fungerande toalett i över ett dygn nu. Behöver skriva på rapporten bara börjar men är så less på den redan. Tror jag väntar med att skriva tills min sambo åker och tar en mindre tupplur nu istället.
 
Min "HmHm" lilja fortsätter att blomma här
 

Bifogade filer

  • 20210112_213114.jpg
    20210112_213114.jpg
    169,4 KB · Visningar: 28
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Varför kan inte människor gå i ide, när högt utvecklade djur som björnar, kan? Någon läkare/biolog som kan förklara? Visst vore det...
Svar
14
· Visningar
681
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag har ett fritidshus där jag i nuläget har pelargoner. På sommaren står de ute eller i fönstren, på vintern står de i ett fönster utan...
Svar
13
· Visningar
574
Senast: Luff
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
306
Senast: Törnrosa
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 610
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp