Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Packar flyttlådor. Jag upptäckte mina skolanteckningar. Alltså det jag satt och skrev medan jag halvt lyssnade på läraren eftersom jag var så vansinnigt uttråkad på lektionerna. Mest för att det skulle se ut som att jag antecknade.

Det är långa haranger med precis allt jag tänkte just då. Typ "Nu fick jag en penna, blev glad för nu kan jag skriva. Roger Pontares fina vippa på mössan skulle kunna bli en bra kattleksak. Tänk om man stängde in honom i ett rum med kattungar. Funderar på cowboys, varför blev de så populära och nu inte. Men de kanske kommer tillbaka. Maskarna flyr när det regnar, undrar om fåglarna inte vill äta de som krälar över asfalten för de luktar så illa" osv. Helt osammanhängande 😅

Mitt i har jag skrivit över en hel sida och superaggressivt (det har till och med gått genom 3 papper) "Det är bara storleken som kan ses som det reella avståndet till Orion"... Va? Vad menar jag ens? :rofl:
 
Packar flyttlådor. Jag upptäckte mina skolanteckningar. Alltså det jag satt och skrev medan jag halvt lyssnade på läraren eftersom jag var så vansinnigt uttråkad på lektionerna. Mest för att det skulle se ut som att jag antecknade.

Det är långa haranger med precis allt jag tänkte just då. Typ "Nu fick jag en penna, blev glad för nu kan jag skriva. Roger Pontares fina vippa på mössan skulle kunna bli en bra kattleksak. Tänk om man stängde in honom i ett rum med kattungar. Funderar på cowboys, varför blev de så populära och nu inte. Men de kanske kommer tillbaka. Maskarna flyr när det regnar, undrar om fåglarna inte vill äta de som krälar över asfalten för de luktar så illa" osv. Helt osammanhängande 😅

Mitt i har jag skrivit över en hel sida och superaggressivt (det har till och med gått genom 3 papper) "Det är bara storleken som kan ses som det reella avståndet till Orion"... Va? Vad menar jag ens? :rofl:
Det är när man flyttar som man inte för sitt liv kan förstå varför man sparat anteckning över huvudtaget.
Jag hade storrensning och slängde min kurslitteratur från ssk- utbildningen 2018. Mycket som hade ändrats för :D
 
Kan konstatera att mitt jobb blir tusen gånger roligare på sommaren. Den här veckan kommer det bli för mig nya eller andra rundor än mina vanliga 4 av 5 dagar. Idag är den enda dag då jag kör min vanliga runda, men då fick jag några olika extrauppgifter som faktiskt var riktigt trevliga. Jag gillar nog variation lite för mycket för att uppskatta mitt jobbs "standardläge". Det är nu i semestertider som det blir mer varierande.
 
Nyss vaccinerat mig (första sprutan) och är djävulskt trött. Tror dock det mer beror på att jag sov skitdåligt och var irriterad över hela hästsituationen hela natten.
Var det du som hade delat på andras hästar fast du "bara" är medryttare?
Eller har du nån annan situation att vara irriterad på?
Jag är less på min hästsituation också 😇. Det går troll i den känns det som även om jag vet att det kommer bli bättre på sikt.. Men jag bestämmer ju iaf helt själv över hästarna.
 
Mår bättre idag och ingen Covid!! Så blir jobb imorgon, det är ju sista dagen innan semestern. Har packat upp sista flyttlådan hemma och upptäcker att jag har alldeles otroligt många strumpor samt att jag inte hittat osthyvlarna som jag fick av ex sambon… 🤔

Funderar nu också på varför jag var så trött, har jag något skit i kroppen eller är jag bara utmattad? Har vaccination bokad på lördag och vet inte hur jag ska göra med den… avvaktar väl och ser hur jag mår imorgon typ.
 
Nyss kommit hem. Städfirman hade tagit fönstren men det var inte så bra gjort. Tack och lov hade det blåst runt massa pollen som fastnat på rutorna så det blev godkänt ändå :D Det är över iaf! Och nästa hyresgäst flyttar in i augusti så jag behöver bara betala den här hyran, sen är det över också.
Jag känner för att sova lite men får besök om någon timme så ska äta lite lunch.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
246
Senast: Shaggy
·
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
361
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag? Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 970
Senast: Inte_Ung
·
Svar
924
· Visningar
49 286
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp