Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grannen hade kastat in detta i mitt brevinkast :D

34018


Notera att hon fått med årgången på vinet :rofl:
 
Gräsmattan är klippt och jag har baxat in slungan i köket. Det är en rejäl pjäs som inte riktigt bidrar till ett estetiken i köket. Men jag har ju inget slungrum så det är där den får stå.

Nu sitter jag på trappen och det känns faktiskt kallt.
 
Det heter Viral. Nar jag hade strippat fargen ur mitt har gjorde Viral att det blev silver och en vaninna som bade blonderar sitt har och anvander platt jarn far en jattefin silver skimmer over haret.
Nar mitt har hade atermantat sig blev silvret betydligt mindre, sa jag blandar i en liten kaffe sked med Manic Panic var tredje vecka, eller sa.

Numera ser haret ut sa har (och jag far jattemanga komplimanger) fast det ar mycket mer "shiny" och inte alls matt "in real life".
Milla&Farmor.jpg
 
Det heter Viral. Nar jag hade strippat fargen ur mitt har gjorde Viral att det blev silver och en vaninna som bade blonderar sitt har och anvander platt jarn far en jattefin silver skimmer over haret.
Nar mitt har hade atermantat sig blev silvret betydligt mindre, sa jag blandar i en liten kaffe sked med Manic Panic var tredje vecka, eller sa.

Numera ser haret ut sa har (och jag far jattemanga komplimanger) fast det ar mycket mer "shiny" och inte alls matt "in real life".Visa bifogad fil 34021
Tack! Ditt hår är jättesnyggt :love:
Här ska handlas Viral :up:
 
Uppföljning på mössprojektet: Har tagit upp allt och börjat om så många gånger att jag själv tappat räkningen på antalet. Dessutom förstår jag inte hur jag ska läsa av "mönstret" jag går efter och sist men inte minst så vet jag knappt hur man håller i en virknål.

Med andra ord så hade det kunnat gå bättre. Nu ger jag upp för idag i alla fall... godnatt mössprojekt :p
 
Klockan är fem och jag har redan sytt två par trosor. Jag borde skaffa mig ett liv :rofl:
Ska sätta mig på golvet nu och klippa mer delar ur min stuvhög. Kanske lite strumpor också, de tar rejält på högen.
 
Köpt två nya klänningar och en topp på tradera. Nya. Skitnöjd :D
Känner av väderomslaget, krävdes påfyllning med tralala medicin i natt för att få sova. Vaknade av att det kändes som någon huggit mig i axeln :meh: Men jag fick vakna utvilad ändå, tack och lov för piller!
Ena stallkatten har inte synts till på ett par dagar, vet inte om jag ska börja bli orolig. Hon kan försvinna ett par dagar nu och då och bara komma hem för att äta utan att jag ser henne. Sen dyker hon upp och kräver gos igen.
Men TÄNK OM något hänt..
 
Som det ÖSREGNAR här idag :eek: ! Jag var ute och släppte ut hästarna vid sådär 5:30. Det var 18 grader varmt, och det kändes som att stå i duschen. Helt genomblöt blev jag på bara de futtiga minuter jag var ute!

Men rätt så härligt med regn idag, måste jag säga.... :) Det har till och med den goda smaken att regna från rätt håll, dvs INTE på den sidan med de två fönster som jag putsade igår :D !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 019
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 133
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 220
Senast: Enya
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 733
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp