Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag trottsade vädret idag och drog ut till stranden. De var de värt med eftersom de fina vädret kom och de är nästan folktomt
33387
 
Jag ångrar mig en aning att jag bjöd över kompisen i helgen för att grilla. Det är kaos överallt och jag orkar inte riktigt ta tag i allt. Var ska man börja liksom? Det är övermäktigt.
 
Äter kanelknäcke och dricker te. Ska iväg och äta middag med familjen om några timmar och tar chansen att slappa lite nu.
 
Jag ångrar mig en aning att jag bjöd över kompisen i helgen för att grilla. Det är kaos överallt och jag orkar inte riktigt ta tag i allt. Var ska man börja liksom? Det är övermäktigt.
Känner igen känslan.

Men det är väl bara att meddela det. "Det är kaosartat här och jag har inte orken att ta tag i det".
Rensa någon fläck och skit i resten. Det är inte ditt kaos vännen kommer för att se. Det är dig hen vill träffa.
 
Känner igen känslan.

Men det är väl bara att meddela det. "Det är kaosartat här och jag har inte orken att ta tag i det".
Rensa någon fläck och skit i resten. Det är inte ditt kaos vännen kommer för att se. Det är dig hen vill träffa.
Jag får väl åtminstone röja undan på matbordet. Jag har trots allt två dagar på mig så det borde jag väl klara.

Är din kompis pedant? Skit i det annars. Jag får mest ångest över pedanthem, de får mig att känna mig usel. Är mycket hellre hemma hos folk som har det stökigt.
Lika pedant som jag men skickligare på att hålla ordning. Hennes hem ser alltid helt okej ut (trots att hon har hund) även om jag kommer oplanerat. Det kan man inte säga om mitt hem.
 
Jag får väl åtminstone röja undan på matbordet. Jag har trots allt två dagar på mig så det borde jag väl klara.


Lika pedant som jag men skickligare på att hålla ordning. Hennes hem ser alltid helt okej ut (trots att hon har hund) även om jag kommer oplanerat. Det kan man inte säga om mitt hem.
Jämför inte!!

Vi är olika och vi har olika mycket ork.
Dessutom har vi olika prioteringar.
Lev ditt liv. Inte hennes.
 
Lika pedant som jag men skickligare på att hålla ordning. Hennes hem ser alltid helt okej ut (trots att hon har hund) även om jag kommer oplanerat. Det kan man inte säga om mitt hem.
Ok, förstår. Men åtminstone jag har aldrig till hem som varit så stökiga att jag liksom backat. Och då har jag ändå varit i rejält stökiga hem. Men jag har ju varit där för att jag velat träffa dem som bor där, inte för att fnysa över deras städning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 944
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 068
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 216
Senast: Enya
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 677
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp