Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag ska orka gå iväg och bada eller om jag ska nöja mig med att snabbt rasta hundarna och sedan slappa i soffan. Det är så dumt att jag inte bor nära något bra badställe... Det är väl en sjö som inte har någon vettig strand, eller så är det stooor populär (och hundförbjuden) badstrand som gäller. Andra alternativ är att promenera åtminstone 5-6km enkel väg för att komma till sjö med något bättre badmöjligheter, men det är jag sådär lagom sugen på nu i värmen.
 
Jag trivs inte ens själv i mitt hem.
Jag trivs inte i mitt stök heller. Däremot går det bra med andras, det skriker ju inte på mig att jag ska göra något åt det :p

Jag är helt säker på att din kompis gärna kommer och grillar hos dig, även om du inte städat. (Dock förstår jag dig också, det är jobbigt att vara rädd för att ta hem folk för att man inte har det fint hemma)
 
33398

Jag säger er detta - detta är vinnaren på nästa schäferutställning :cool::D


(Springer även iväg från främmande människor i skyddet och bettet är värdelöst :angel:;))
 
Det känns som om jag behöver ta fram dammsugaren snart - fluglik överallt :wtf: !! Jag har helt tappat räkningen på hur många flugor jag har slagit ihjäl idag..... :crazy:

Det finns en regel som rör flugorna i detta huset: Rör mig inte så får ni leva, men så fort ni börjar klättra på mig så åker flugsmäcken fram!!
 
Det känns som om jag behöver ta fram dammsugaren snart - fluglik överallt :wtf: !! Jag har helt tappat räkningen på hur många flugor jag har slagit ihjäl idag..... :crazy:

Det finns en regel som rör flugorna i detta huset: Rör mig inte så får ni leva, men så fort ni börjar klättra på mig så åker flugsmäcken fram!!
Mina kongo får alla flugor här :d
 
Alltså guuuu.... va jag skrattat åt mig själv idag. Har hela tiden sagt till mig själv att jag inte ska lita på gps:en till hundra utan använda sunt förnuft... när gatorna mer och mer börjar likna bostadshus börjar jag ana oråd, det skulle va ett industriområde... visade sig att gps-helvetet hade ändrat adress trots att rätt adress var inlagd från början (dessutom var det miles istället för kilometer), så nu har jag kört med långtradaren i Malmö C på sightseeing, sett brandbilar i uttryckning och Rosengård från håll. Vågade dock inte riktigt lita på gps:en när jag sedan fick in rätt adress och den tyckte "sväng höger / gör en u-sväng".... alltså hade jag haft personbilen visst, men nu har jag 24 meter, jag är inte säker på att jag får plats.
Det löste sig till slut och jag fick mig ett gott skratt. Nu är det semester igen, jobbet var väldig tacksam att jag hade ställt upp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 944
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 068
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 216
Senast: Enya
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 677
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp