Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
På jobb ca 1h sen pga av strulande blodsocker. Fel hund med i knäet.

Ruggigt trött. Hoppas allt hinner komma idag så vi kan leverera ut så jag slipper jobba på måndag.
 
Har varit vaken sen kl 5 pga stress pga ska till arbetsförmedlingen idag och.. säga hej..? :confused:
Så känns ju rimligt av min kropp att tända på alla cylindrar och spruta ut massa stresshormon. Är det detta de lärda menar när de säger att man blir mer stresskänslig efter att man gått i väggen? Det är iaf enormt störigt då den logiska delen av min hjärna inte är ett dugg orolig för att åka dit på möte.
Antar att dom kommer säga ”Gör ett CV och leta jobb i Platsbanken” och sen får jag åka hem igen.
 
Ligger fortfarande i sängen och njuter :)
Sovit riktigt bra, gav upp och tog en tradolan igår innan jag la mig och slapp vakna av värken. Inte tagit på ett par månader för jag drar mig för att förnya receptet eftersom jag känner mig som misstänkt knarkare då. Även fast jag vet att det sitter i mitt huvud och jag aldrig blivit ifrågasatt för det. Får sluta vara så dum.
 
Det blir ett helt annat resultat om du hoppar over det. Det ar ju en form av att grava och ger laxen bade en annan smak och "texture".
Ganska exakt efteråt när jag velade fram och tillbaka med hur göra med laxen så ringer en att ”vi är påväg och har med oss mat så du inte behöver tänka på det karamell”.
Så just nu har jag dels massor av grillat från igår i kylskåpet och en stor lax där som väntar på att komma in i ugnen. Kommer få äta lax tills öronen sprutar 🐟
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 937
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 064
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 214
Senast: Enya
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 668
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp