Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har blivit rekommenderad det stället, men inte varit där. Är det bra? Kul att få se en bild i alla fall 🙂
De är ju långgrunt och mycket barnfamiljer som är där . Där är mysigt ute . vill man bara doppa fötterna och upp till knäna så är de perfekt.
 
66693270_443924219494838_8707833224303468713_n.jpg

Vi har lite åska som dragit över samt medföljande regnbåge :love:
 
Liseberg under Gothia cup-veckan? Du är modigare än vad jag är.
F-n, det tänkte jag inte alls på! :banghead:

Har ju flytt stan pga det (dvs är hos pappa istället för mamma :p)... var där i tisdags med en kompis som absolut ville åka på rundtur med alla spårvagnar. Det var ett mindre kaos. Och nu gör jag alltså om detta, och beger mig in i stan igen FRIVILLIGT? Är jag dum o huvudet på riktigt eller? :cautious: (Eventuella svar på den frågan anmälas till moderator som mycket olämpliga :devil:;))

Edit: Dessutom är det Laleh konsert i Slottsskogen idag med, är säkert någon därifrån som tänker gå på Liseberg imorgon också :meh:
 
Tetas med gubben nu , han bara suckar och menar på att jag kanske ska gå och lägga mig . för jag är så fjantig just nu :D :D:D
 
Alltså ang festen så har även GRANNEN hakat på och ska "inspektera" tillsammans med mig. Liksom att hon ställer in sig är ju upplagt för KAOZ. Det är en snubbe som är ökänd för spårade fester som bjudit in en massa folk. På hans insta-story lade han ut att han hämtade champagne med SLÄP utanför systemet. Joråsåå att eeeee...?
Jag är dock väldigt seriös med detta och tänker spionera från balkongen. Grannen är skulle jag vilja påstå en aning mer opålitlig som "vakt" misstänker jag... :cautious:
 
Alltså ang festen så har även GRANNEN hakat på och ska "inspektera" tillsammans med mig. Liksom att hon ställer in sig är ju upplagt för KAOZ. Det är en snubbe som är ökänd för spårade fester som bjudit in en massa folk. På hans insta-story lade han ut att han hämtade champagne med SLÄP utanför systemet. Joråsåå att eeeee...?
Jag är dock väldigt seriös med detta och tänker spionera från balkongen. Grannen är skulle jag vilja påstå en aning mer opålitlig som "vakt" misstänker jag... :cautious:
Jag hade varit NERVÖS för att ha ansvar för detta..... :eek::nailbiting:

Men......stort lycka till................. :up:
 
@godisklubba Vi är i Göteborg just nu, även om det är folk så är det inte hysteriskt, Liseberg kan det vara mycket folk på i och med att det är lördag och många lag avslutar på Liseberg. Men i övrigt är det ganska lugnt på Liseberg under Gothia veckan, 20 min var de längsta köerna i onsdags. :)
 
Jag sitter och väntar på att en rabarber&persiko-smulpaj blir färdig. Den känns behövlig efter att gårdagen gick bort i migränens tecken och eftermiddagen spenderades med en god, om än ibland deprimerande, bok.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 326
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 154
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 225
Senast: Enya
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 754
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp