Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade velat se dem i Malmö men någon har valt att lägga spelningen på en MÅNDAG :cautious: Det betyder att jag måste ta ledigt två dagar från jobbet och det känns sådär...
Kom till Sthlm istället, här är spelningen en söndag!
(så jäkla skumma dagar. Vad är det för fel på fredagar och lördagar?)
 
Jag drog ut på att sätta mig ned för jag visste att mina värkande fötter inte skulle bli glada över att vara tvungna att resa på sig igen. Men jag var ju tvungen att gå på toaletten ... får se om jag kommer upp igen :cautious: :rofl:
 
Jag drog ut på att sätta mig ned för jag visste att mina värkande fötter inte skulle bli glada över att vara tvungna att resa på sig igen. Men jag var ju tvungen att gå på toaletten ... får se om jag kommer upp igen :cautious: :rofl:
Du får ta och skaffa en sån där från andra tråden, wishprylen. Funkar säkert ypperligt :angel:
 
Att skrämma mig upp från toaletten med menar du? :p
Tänkte iofs mer på denna:
D7FF200E-123E-467D-8864-7FE02E3B71C8.png

Men toaborsten var ju klockren :D
 
Jag vaknade precis av att en bil (tidningsbudet/svarttaxi/e dyl) kom körande på mellangatorna mellan husen och körde på något utanför vårt hus. Jag fick springa ut i morgonrock för att se vad som stod på. Bilen hade kört på ett elskåp som står i kanten av vår tomt. Det är nu halvt demolerat. Föraren hade även demolerat sin bakvagn men var helt obekymrad över elskåpet.
 
Dagens dilemma:
Ska jag starta fläkten och få torra ögon som kliar eller ska jag bli så varm att jag svettas ihjäl?
 
Om du ska se dem i Malmö så är väl Köpenhamn typ samma sak ändå? :D Köpenhamn får de bra dagarna, oftast.

Nu är det slutsålt i Köpenhamn men absolut är det ett alternativ! Bor inte i Skåne och reser kollektivt så det blir ändå övernattning och meck. Det var det här med latheten...:p
 
Jag skulle inte göra mig alltför mycket besvär om jag var du, jag gick efter halva giget sist. Väljer att bevara mina gamla hjältar i ljust (nåja :D) minne :D

Jomen det är min känsla också. Orkar liksom inte ordna djurvakt, övernattning, ledigt från jobb, försenade tåg m.m. för att bli lite lagom imponerad :D
 
🙄 Varför försöker vi ens diskutera sommarstugan med mamma. Det kändes som om hon åtminstone ville sälja när hon var hos oss för drygt en vecka sedan, vi kom överens om att skriva ett mejl med vårt förslag och nu är vi hotfulla och varför kan vi inte prata som civiliserade människor istället för mejla.

Jag inser ju att det talar för en demens men det är så fruktansvärt frustrerande. 😔
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 792
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Angående en tråd här på buke kom en fundering upp om hur man hanterar byråkratin när en förälder går bort. Båda mina föräldrar lever men...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Svar
14
· Visningar
3 199
Senast: tara
·
Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 738
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp