Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker kaffe och laddar inför att gå å handla.

Ska köpa riskakor och bönor i trepack på tetra = roadtrip till Norge, lagrar billigare mat i bilen innan 😋. Tips på mer? Kaffepulver, pasta och varma koppen blir det också.
 
Nyss ätit lunch, brygger lite kaffe och ska värma lite kladdkaka från frysen :D

Hänger lite för mycket på Buke, trådarna uppdateras inte i den mån jag skulle önska :cautious:

Har en soft dag idag, skönt. Och förundras över vad mat kan göra för humöret!
 
försöker förtvivlat komma på om jag tog mina alvedon förut, eller om jag bara tänkte att jag skulle göra det?
Borde använda min dosett som jag ju faktiskt har med mig...
 
Tog ut jättarna för första gången idag :love: Dom har bott i en ladugård innan dom kom hit och nu senaste veckan i vårt stall så jag tror det är första gången ever dom är ute. Dom ska få vänja sig ett tag och sen ska dom gå på lösdrift i vår stooora hundgård (hunden är ytterst sällan där ändå) året runt :love: Ska bygga en bur där mat, vatten, skydd och sovplats ska finnas som dom kan hoppa in och ut ur hur dom vill. Men också stängas in i de ggr hunden behöver vara i hundgården.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 792
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Angående en tråd här på buke kom en fundering upp om hur man hanterar byråkratin när en förälder går bort. Båda mina föräldrar lever men...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Svar
14
· Visningar
3 200
Senast: tara
·
Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 739
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp