Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sent svar men jag har haft fullt upp i Edinburgh :)
Hela resan hit gick superbra. Jag hade min sunflower lanyard (visar att man har ett dolt handikapp) på mig och blev skickad direkt till den prioriterade kön i säkerhetskontrollen!
När jag landade frågade flygplatspersonalen flera gånger om jag behövde hjälp med något. Helt fantastiskt!

En av mina vänner landade 5 minuter efter mig så vi åkte tillsammans in till stan.

Härligt att höra. Ha så trevligt! :heart

Edit: Och vilken bra idé med lanyarden (jag kollade upp den) :up:
 
Ligger i hängmattan och njuter av lugnet som infann sig när syster med familj åkte hemåt. Älskar dem alla men herregud vad jag är klar med småbarn. 😂
Jag hann även lyssna klart på Amat Levins sommarprat, otroligt intressant och ledsamt men något jag kommer att kunna använda. Han pratar om svart historia! :)
 
Satan, så varmt det varit idag. Vi hade 34 grader ute och 29 grader inne. Så vi barrikaderade oss inne. Hundarna har blötts ned kontinuerligt och jag har glidit runt i tunn strandtunika.
Hade tänkt bada ikväll med. Men vi hinner nog inte. Jag är så hungrig att jag kan mörda någon och sambon är inte ens hemma med det som ska lagas. Jag vill baaada!
Ska lindra sorgen med att göra citronglass nu tänkte jag. Nam! 🤤
 
Här regnar det nu och har mullrar lite, dock är det perfekt kvällstemperatur så satt på balkongen en stund :love:
Har flyttat in en valp i huset mittemot så katterna har fullt upp att spana. Hundar är ju sååå töntiga, bara lallar runt och tror alla är kompisar :cautious: Valpen har inte retat upp katterna än så de är lite nyfikna också, det märks. Så för tillfället är valpen okejad :D
 
Några frågor på detta? 😅

96A2BA6B-9477-4E32-9461-76C0CA12E57B.jpeg
 
Varför gick jag inte och la mig där vid 20 som jag tänkte!? Nu är klockan för mycket igen, jag är astrött och det luktade lite bränt ute så jag fick stänga dörren :arghh: Och nu blir jag nojig för det också!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 148
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 892
Senast: jemeni
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 163
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 524
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp