Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Nyss hemkommen från jobbet, jag gjorde en omväg och handlade samt köpte ett soffbord jag hittat på Blocket. Ett jättefint bord i massiv ek för 1300kr! Och ja, jag prutade ner det dit... :D

_20220625_151254.JPG


Katten är galen i skugga av rosorna :laugh:
 
Senast ändrad:
Åh, så mycket att göra idag! Måste storstäda huset nu iom att jag inte hunnit innan. Inte skoj att bo stort då iom att det tar sån jäkla tid!
Har bjudit hit min pappa med sambo för lite lugnt firande av hans födelsedag. Jag tänkte att det blir lagom på onsdag-tors typ. Men så kunde de bara mån-tis.
Och jag min idiot hade tänkt laga en massa matlådor som present eftersom de hatar att laga mat och har alla prylar och pengar de behöver. Det brukar vara uppskattat.
Men då ska jag alltså ha en lång dag imorgon som det är. Och måste handla imorgon inför att laga all mat, tårta etc.
Kommer få laga mat halva natten gissar jag. Grattis mig för idiotplanering! 🙄:meh:
 
Slöat och slappat mest hela dagen, men jag har gjort upp eld för en stund sedan pga rått inne pga spöregn heeeeela dagen och det kändes ovärt att slå på luftvärmepumpen, kört en tvättmaskin har jag också gjort och nu är disken lagd i skållhet blöta = perfekt tid för en kopp te och slappa medan vattnet svalnar till en temp som inte skållar skinnet av händerna 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 148
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 917
Senast: jemeni
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 172
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 524
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vad är rätt
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp