Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår var det full fart hela dagen :) Blev sjungen för på jobbet och så hade mina kollegor blåst ballonger och köpt chips till mig :d
På kvällen var jag i stallet och därefter öppnat presenter, ätit chokladtårta och njutit av en ledig kväll :)

Idag är jag ledig men det är som vanligt full fart. Har bäddat om och förberett tvättmaskinen. Nu ska jag handla mat innan jag ska till Lund för provtagning. Därefter tömma diskmaskinen, dammsuga, boka tid för däckbyte osv.

Förhoppningsvis hinner jag sedan pausa en stund innan dottern kommer hem från skolan :)
 
Igår var det full fart hela dagen :) Blev sjungen för på jobbet och så hade mina kollegor blåst ballonger och köpt chips till mig :d
På kvällen var jag i stallet och därefter öppnat presenter, ätit chokladtårta och njutit av en ledig kväll :)

Idag är jag ledig men det är som vanligt full fart. Har bäddat om och förberett tvättmaskinen. Nu ska jag handla mat innan jag ska till Lund för provtagning. Därefter tömma diskmaskinen, dammsuga, boka tid för däckbyte osv.

Förhoppningsvis hinner jag sedan pausa en stund innan dottern kommer hem från skolan :)
Grattis i efterskott.
 
Igår var det full fart hela dagen :) Blev sjungen för på jobbet och så hade mina kollegor blåst ballonger och köpt chips till mig :d
På kvällen var jag i stallet och därefter öppnat presenter, ätit chokladtårta och njutit av en ledig kväll :)

Idag är jag ledig men det är som vanligt full fart. Har bäddat om och förberett tvättmaskinen. Nu ska jag handla mat innan jag ska till Lund för provtagning. Därefter tömma diskmaskinen, dammsuga, boka tid för däckbyte osv.

Förhoppningsvis hinner jag sedan pausa en stund innan dottern kommer hem från skolan :)
Grattis i efterskott! 🥳
 
Stort grattis i efterskott @LadyCovergirl!

10.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
22
· Visningar
1 233
Mat Fick ett gäng rabarberstjälkar av min kollega, så nu undrar jag vilken den godaste kakan eller pajen innehållande rabarber är? Vill baka...
Svar
16
· Visningar
584
Senast: Viva
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
7 364
Mat Vad brukar ni köpa för något med röd prislapp? Eller tar ni det som finns för att hålla nere matkostnaderna. För det mesta är det ju...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 721
Senast: AI62
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp