Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att bilen ska bli klar på besiktningen.
Med tanke på att bilen gått nästan
20221130_103123.jpg
38.000 mil är det här lite extra gött!
 
Eventuellt har flyttfirman ångrat sig :rofl: vi skulle ha en ommöblering idag och kasta skräp med hjälp av dem, tydligen kom de och sa att det var mer än vad de hade trott. De sa att de skulle tömma sin bil och hämta mer kartonger, och sedan "flydde" :angel:
Skulle komma tillbaka om 45 min och nu har det snart gått en timme 😅

De samlar väl krafter :rofl:
 
Operationsärret sköter sig klockrent hittills. Gör inte ont och har blött och vätskat bara pyttelite vad jag kan se under plåstret :up:
Doktorn och assistenten tyckte jag var annorlunda som ville titta vad de gjorde :rofl: Sedan pratade vi katter medan de skar bort och satte i stygn. Doktorn sa att jag var den lättaste patienten på länge, många som säger att de inte rädda är ofta rädda ändå men här sitter jag och glor medan han sticker och skär och syr och typ "ooh hur många stygn? fyra kanske?" :angel:

Ska bli spännande i morgon när jag får titta på hur det ser ut där under! :D
Snart lunch efter en halvhektisk jobbmorgon sen utbildning efter lunchen. Känns som en rätt bra dag i dag.
 
Operationsärret sköter sig klockrent hittills. Gör inte ont och har blött och vätskat bara pyttelite vad jag kan se under plåstret :up:
Doktorn och assistenten tyckte jag var annorlunda som ville titta vad de gjorde :rofl: Sedan pratade vi katter medan de skar bort och satte i stygn. Doktorn sa att jag var den lättaste patienten på länge, många som säger att de inte rädda är ofta rädda ändå men här sitter jag och glor medan han sticker och skär och syr och typ "ooh hur många stygn? fyra kanske?" :angel:

Ska bli spännande i morgon när jag får titta på hur det ser ut där under! :D
Snart lunch efter en halvhektisk jobbmorgon sen utbildning efter lunchen. Känns som en rätt bra dag i dag.
Vad skönt att det gick bra! Måste såklart fråga om det faktiskt blev fyra stygn?
 
Idag verkar det inte bli ljust ute, funderar på att bara åka hem o lägga mig på soffan o se på serier. Men måste komma på någon lösning för hästarnas hö, det blir så mycket spill just nu o det har jag verkligen inte råd med i år. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
618
Senast: em76
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
6 919
Mat Vad brukar ni köpa för något med röd prislapp? Eller tar ni det som finns för att hålla nere matkostnaderna. För det mesta är det ju...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 517
Senast: AI62
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
58 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp