Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ikväll blir det fest! Kul för det var evigheters evigheter sedan!
Måste inventera garderoben och försöka få rent händerna. Trots extremt tvättande så blir det inte rent :mad:
Har svarta händer vid sidorna och längst med fåror eller vad det heter.
Silkeshandskar kanske vore nått 😅
 
Så, nu har jag sagt upp mig från jobbet i djuraffären där jag trivs jättebra. Shit så ångestfyllt, jag började gråta när jag mötte en kollega och började gråta igen när jag pratade med chefen :rofl: MEN jag har fått erbjudande om ett ännu bättre jobb som jag inte riktigt har råd att tacka nej till. Chefen förstod och tyckte absolut(!) att jag skulle ta det jobbet, så det var ju skönt. Hon förstod situationen och var hur bra som helst på alla sätt. Så ja. Nu är det bestämt. Hoppas verkligen nu att nya jobbet blir så bra som det verkar bli :nailbiting:
 
Så, nu har jag sagt upp mig från jobbet i djuraffären där jag trivs jättebra. Shit så ångestfyllt, jag började gråta när jag mötte en kollega och började gråta igen när jag pratade med chefen :rofl: MEN jag har fått erbjudande om ett ännu bättre jobb som jag inte riktigt har råd att tacka nej till. Chefen förstod och tyckte absolut(!) att jag skulle ta det jobbet, så det var ju skönt. Hon förstod situationen och var hur bra som helst på alla sätt. Så ja. Nu är det bestämt. Hoppas verkligen nu att nya jobbet blir så bra som det verkar bli :nailbiting:
Nyfiken! Vad är det nya jobbet för typ av jobb? 🙂

Grattis iaf till jobbet! 🥳
 
Nyfiken! Vad är det nya jobbet för typ av jobb? 🙂

Grattis iaf till jobbet! 🥳
Också djuraffär :rofl: Men då hos annan kedja och jag får betydligt fler timmar/vecka och annat upplägg som kommer ge nya erfarenheter, mer ansvar och utvecklingmöjligheter osv. Dessutom kan det göra att jag knappt behöver mitt extrajobb som brevbärare längre, vilket hade varit oerhört skönt då jag inte alls mår bra av det jobbet längre.
 
Också djuraffär :rofl: Men då hos annan kedja och jag får betydligt fler timmar/vecka och annat upplägg som kommer ge nya erfarenheter, mer ansvar och utvecklingmöjligheter osv. Dessutom kan det göra att jag knappt behöver mitt extrajobb som brevbärare längre, vilket hade varit oerhört skönt då jag inte alls mår bra av det jobbet längre.
Låter ju toppen!😀
Skönt att bara ha ett jobb tänker jag.
 
Låter ju toppen!😀
Skönt att bara ha ett jobb tänker jag.
Verkligen. Och att veta att man är garanterad lite mer jobb. Nu har det varit så att jag har deltid i djuraffär, timanställning som brevbärare, tar alla pass jag kan på alla ställen för att få ihop det, för man vet aldrig när det blir att jag måste klara mig enbart på de garanterade timmarna i djuraffären. Jag älskar friheten det på ett sätt ger, och avskyr ovissheten kring att aldrig veta hur mycket pengar man får in varje månad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
7 032
Senast: Bexzor
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 498
Senast: BernT
·
Kultur Jag tittar inte på Mello utan lägger allt krut på ESC. Men jag HAR förstås tittat på Mello tidigare och har synpunkter om alla de åren -...
2
Svar
25
· Visningar
735
Senast: Lingon
·
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
30 31 32
Svar
624
· Visningar
16 173
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp