Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min äldre förvirrade granne torrkokade gröt mitt i natten, tur larmet gick igång trots inte så mycket synlig rök men mindre bra att larmet satt "tillgängligt" (ovanpå bokhylla med djup kant) för hen men osynligt för mig så höll på att bli galen tills jag lyckats vädra ut och den stängde av sig själv??? Hittade den efteråt... Jag är uppskruvad och stinker rök :arghh: Sååå skönt att veta att larm fungerar och hörs till mig men stressnivån när larmet tjuter och larmet inte går att hitta?! Höll också på att stänga ute mig när jag hivade ut kastrullen då ytterdörren t.om hann stängas :nailbiting: Ordnade tilltittning av grannen så stannade tills de kom.
 
Jag sitter och tittar pa gamla bilder av Miss Mandy ... och saknar henne sa.

IMG_1531_zpslaknzpow.jpg


IMG_1177-3.jpg


IMG_4376.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 622
Senast: BernT
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 119
Senast: Acto
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 144
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 953
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp