Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kommer inte igång med något, har mycket att göra, men motivationen kommer inte.. men har iaf vart till affärn en snabbis. Men skriver jag här brukar det hjälpa...

Det har hjälpt...! Har lagat och ätit lasagne (fast den blev inte lika god som den brukar bli, hade vanlig ost hemma så köpte ingen vegansk... och köpte vanlig mjölk istället för havremjölk av npn anledning... hmm... men men, ätbart iaf. Lagad mat, A for effort. ) och städat och packat halvvägs ungefär. Snart bara disken kvar. USCH.
 
C8A39631-7A66-418C-846B-B2336E6A5C0A.jpeg

Har gjort verklighet av en plan jag haft ett tag! Köpte de digitala målarboksfilerna av @Lena Furberg och skrev ut, vår gamla skrivare var lite för basic och kunde bara skriva ut på upp till 100g papper, så jag har uppgraderat till en lite mer fancy variant och nu skrivit ut på superfint 300g-papper, lika fint som i mapparna markundersökningar köpa! Jag har en sån sen tidigare och nu med filerna kan jag skriva ut och färglägga hur mycket jag vill 😍
 
Reko-maten hämtad. Sen hamnade jag på citygross utan nån riktig plan. Kom hem med pastan jag tänkte köpa (och ha till reko-mozzarellan) men utan pesto och tomater. Jag blir liksom snål när jag vet att jag kan köpa det billigare på Willys.

Däremot köpte jag tydligen brie, marmelad och kex? O_o
 
Hämtat hem sonen från bussen, nu har han påsklov en vecka när jag börjar jobba igen. :) Maken har varmrökt lax till påskbordet och dottern ringde och meddela att hon med sambo kommer hem i morgon och stannar till söndag.

Till kvällsmat idag gjorde vi slut på veckans matlådor, i morgon blir det grillat tror jag. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 647
Senast: BernT
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 121
Senast: Acto
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 645
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 326
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp