Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Jag och pĂ„llan hĂ€ngde pĂ„ nĂ„gra stallkompisar ut pĂ„ en kort skrittrunda ikvĂ€ll, sĂ„ mysigt barbacka 😍. PĂ„llan var knappt snorig ikvĂ€ll, skönt!
Eftersom ju Ă€lsklingen kom till stallet pĂ„ vĂ€gen hem och fick vĂ€nta medan jag red fick jag vackert lova att dela pĂ„ pizza till middag, helt okej en torsdag före ledig lĂ„nghelg 😄😁.
FĂ„r ocksĂ„ bli ett glas rom och cola; hoppas lite pĂ„ att det ska hjĂ€lpa mot den elĂ€ndiga rethostan jag Ă„kt pĂ„ efter denna förkylning (var vĂ€ldans lĂ€ngesen jag blev sĂ„ dan av just en förkylning) fĂ„r ont i skallen av att hosta nu. SkĂ„l đŸ˜„đŸ„ł.
 
Min unge följde med till stallet idag! :bump::banana:
Han Àlskar djur, men gÄr just nu inte gÀrna utanför dörren av diverse anledningar.
FrÄn att ha varit ytterst motvillig, stod han och pysslade med hÀst (som njöt) i nÀstan 1 h.
Jag blev sĂ„ himla glad över att se honom blomma ut lite. Han behövde verkligen lite boozt! ❀
 
Jag glömde ju posta dagens stÀdburma, @MJLee :heart

20230406_103123.jpg
 
Har dammsugit đŸŠ«
(BĂ€ver pga den kommer som förslag nĂ€r man skriver ”damm” och det Ă€r orimligt kul 😅)
Vi har lite bÀverfeber hÀr hemma nu. Det Àr nÄgra bÀvrar som bor en bit frÄn oss bredvid en landsvÀg med mkt trafik. Nu har de gnagt ner jÀttetjocka trÀd just bredvid landsvÀgen och Àven byggt en damm sÄ att det bara Àr nÄgon decimeter kvar tills vÀgen Àr vattenfylld. Och sÄ har det börjat fÀllas trÀd ca 2 km bort med.
đŸŠ«: "Fuck you och era löjliga transporter, jag bygger ut vardagsrummet hĂ€r. Och min kusin Sickan har dragit igĂ„ng en ny fillial med byggprojekt söderut."
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Skola & Jobb Den hÀr vintern har fÄtt mig att undra om jag verkligen orkar fortsÀtta köra buss. Jag Àlskar det verkligen, det Àr mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 648
Senast: BernT
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 Är, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 122
Senast: Acto
·
Relationer Min sambo slÀppte bomben att han vill göra slut. Jag Àr helt förkrossad. Visst vi har brÄkat ganska mycket pÄ sistone och vi...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 658
Kropp & SjÀl Jag Àr inne i Ànnu en (egentligen flera) omgÄng i vÄrden och jag kÀnner mig i sÄnt jÀvla underlÀge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 330
Senast: Hazel
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat pĂ„ HD-röntgen
  • UppdateringstrĂ„d 29
  • Lösa hundar

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghĂ€stbete
Tillbaka
Upp