Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har vi kommit hem igen efter att ha varit i Funäsdalen. Jag gjorde misstaget igår att köpa fyra lotter hos Byalaget för att stötta dem och kom därifrån med två anskrämliga lampor som damen som sålde lotterna var överlycklig över vilken tur jag hade. Den ena lampan var dessutom ojordad 🙄

Nåja mitt souvenir inköp blev jag väldigt nöjd med, handfärgat ullgarn från får i Härjedalen 😍 Det ska bli en tröja som minne! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 112
Senast: __sofia__
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 066
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 454
Senast: Grazing
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 370
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp