Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter lunch har en kompis tränat mig i brazilian ju jutsu. Tror jag är den mest osmidiga och klumpiga person som någonsin varit i deras lokal. Tur det bara var min kompis där samtidigt så jag slapp skämma ut mig inför andra än honom.
Fick dock högt ångestpåslag i en övning och kunde inte andas, så vi avbröt där.

Nu är jag i verkstaden och strax kommer mina kursdeltagare, roligt!
 
kände mig bättre efter mötet i fredags men gjorde en deal med mig själv att jag åker hem om kvällen ser katastrof ut står jag på mig och går hem! Kom hit. kvällen är för jävlig!!!! och jag kämpar med att stå på mig att avbryta o åka hem. Det här så illa här nu!!!!
 
Ska iväg och träna om en stund hur nu det ska gå. Red en ardenner igår, lite annorlunda mot vad jag är van vid. Ljumskarna säger aj. Ja ja bara att föröka det går att avbryta och gå hem värre än så är det inte.
 
Sitter och kollar runt på husbyggsatser . Hittade ett med samma storlek som grannen räknat på och den kostade 200000 så återstår grunden och monteringen det borde inte kosta 550000. Men har en känsla av att jag troligen inte har råd. Skata kontakt med en advokat och höra om loppet är kört eller hur man ska göra
 
Sitter i köket och löser korsord. Hjärnan är inte med mig så det blir mycket Google. Inte lika kul då.

Chefen ringde och frågade hur jag trivs. Sa att det är bra men inte så utmanade. Det går ju inte göra nåt åt tyvärr, det är ju som det är. Håller tummarna för nåt av de andra jobben jag sökt. Även om det innebär flytt, igen.
Blir trött bara av att tänka på det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 821
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 955
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 621
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 399

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition
  • Gråter du?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp