Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mobilen som skickades in efter två dagar i min ägo gick visst inte att laga. Okänt fel tydligen. Men jag skulle få en ny och enligt tjejen i receptionen hade de mååånga kvar av den (samsung galaxy A40 btw) och skulle ta hjälp av en av killarna som skulle få ta fram en. 6 stycken kvar som plötsligt var puts väck. Men till slut hitta de en, en svart (tyckte den blå jag hade var snyggare men men inte hela världen såklart) de bjöd på nytt skärmskydd samt fick de 249 kr tillbaka på föra skärmskyddet, hyggligt :).
En sväng in på Hööks med då jag tyckte den där pridegrimman och grimskaftet såg såååå snyggt ut men tyckte de inte alls var så snygga IRL! Men det pannbandet var desto snyggare fast det ju bara e billiga plastpärlor så blev ett sådant; det hade tydligen sålt riktigt bra.
 
Eh, du är ju typ en av de charmigaste personerna jag vet, alltid med ett leende! Vilken planet bor chefen på? O_o

Btw

original.jpg
 
Om det är någon som har en dålig dag på jobbet kan jag trösta er med att personen jag försöker kommunicera med för att få material att använda för att marknadsföra ett event åt dem har det värre:

Kl 11:33 får jag följande mail: Hi, please find attached some graphics and suggested text to use when promoting the webinar.

11.34: So sorry, it seems like I forgot to attach the file - please see attached now!

11:38: Apologies again, I have just realised that there is a spelling mistake in one of the texts. Please use the edited version attached to this email.

11:46: Please accept my humblest apologies, I have just noticed another mistake in the text. Please see below for full updated information.

:rofl:

Skönt att det inte är bara jag som gör sådana här grejer! Jag har svarat med ett mycket vänligt och förstående mail och önskat henne en trevlig helg ;)
 
Om det är någon som har en dålig dag på jobbet kan jag trösta er med att personen jag försöker kommunicera med för att få material att använda för att marknadsföra ett event åt dem har det värre:

Kl 11:33 får jag följande mail: Hi, please find attached some graphics and suggested text to use when promoting the webinar.

11.34: So sorry, it seems like I forgot to attach the file - please see attached now!

11:38: Apologies again, I have just realised that there is a spelling mistake in one of the texts. Please use the edited version attached to this email.

11:46: Please accept my humblest apologies, I have just noticed another mistake in the text. Please see below for full updated information.

:rofl:

Skönt att det inte är bara jag som gör sådana här grejer! Jag har svarat med ett mycket vänligt och förstående mail och önskat henne en trevlig helg ;)

En till som behöver helg :D
 
Hemma och har rastat hundarna, kunde sluta för en dryg timme sedan, hur lyxigt som helst :p Och medarbetarsamtalet idag gick jättebra. Kollegorna undrade lite när jag och chefen pratade i evigheters evigheter, men det enda chefen tyckte att jag kunde göra för att förbättra mig till nästa samtal (om ett år) är att ta lite mer plats, typ :p Behöver åtminstone inte fundera på om han tycker att jag gör ett bra jobb eller inte.

Nu ska jag vila lite, sedan ut på minivandring! Inatt blir det troligen till att sova i tält :)
 
Huliganerna hämtade! Jag tränade på lunchrasten, i shorts och sportbh! Halva passet nere i gymmet pga behövde skivstången och andra halvan ute på altanen :love: Nu går jag i klänning, så himla gött! Meeeen, det behöver inte bli varmare. Över 23 grader funkar inte för mig, får panik 😅

Ska ta med mig laptopen ut på altanen nu och göra ett stort glas saft och nåt mellanmål. Kommer inte bli så mycket mer jobb idag men då har jag koll på mejlen i alla fall.
 
Maj och månadsskiftet är hardcore i skolvärlden. En jäkla massa administration, inrapportering, bedömning, utvärderingar, intervjuer och antagningar inför hösten. Rätt trött på det hela just nu. Det är dags för en paus i solen med lite bubbel. Allting blir extra upphaussat också på grund av corona och att skolan lagt ut alla kurser på distans sen mars.

Nästa vecka har vi alla betygskonferenser i alla fall, efter det är hela kursdeltagarbiten avklarad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 423
· Visningar
76 983
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 466
Senast: Marita73
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
657
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp