Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska se om det inte blir bättre till i morgon. Av erfarenhet (istapp och pinne in i ögat som gick genom hornhinnan) så gör de inte så mycket, ögat är mycket bra på att läka sig själv :)

Efter en stunds spolande kunde jag tvätta och det ser rätt så bra ut ändå, så jag är positiv till att det nog ordnar sig :up:
Pinne?? ISTAPP??? :eek::eek::eek:

(Vad gjorde du? Stod du rakt under en istapp och tittade upp mot den? :cautious:)
 
Lyckades du hålla dig eller exploderade du? :angel:

Jag tog ett djupt andetag och svarade "Det gör jag redan, såklart!" och så LOG jag.

Alltså, jag är säljare och sjukt extrovert. Jag ler liksom när jag pratar med folk per automatik vare sig jag vill det eller inte, i synnerhet mot våra kunder. Men.. tack chefen för oerhört viktig input på nivån "Sälj på förskolenivå - så övertalar du din sandlådekompis att du får låna spaden".
 
Onådigt trött, huvudvärk och snorig. Funderar på om det är pollenallergin som spökar.. eller om det kanske är något annat otrevligt på g.
Men det är fredag åtminstone!
 
Jag tog ett djupt andetag och svarade "Det gör jag redan, såklart!" och så LOG jag.

Alltså, jag är säljare och sjukt extrovert. Jag ler liksom när jag pratar med folk per automatik vare sig jag vill det eller inte, i synnerhet mot våra kunder. Men.. tack chefen för oerhört viktig input på nivån "Sälj på förskolenivå - så övertalar du din sandlådekompis att du får låna spaden".

Det känns som om chefen försökte se till att hen fick spaden i skallen snarast :angel: :rofl:
 
Jobbade på med fredagsfeeling och hopp om effektivitet och goda vegburgare till middag. Tyvärr har jag fått laptopen att gå i baklås, vegburgarna kommer inte i min matleverans och mina förkylningssymptom har återkommit så ytterligare en helg med karantän...

(Jag jobbar hemifrån innan någon hinner bli orolig att jag sitter på ett kontor och sprider smitta)
 
Herregud denna djungel att välja spis, tvättmaskin och diskmaskin :arghh: Så hade jag bestämt mig och lagt in en beställning och idag ringer de och talar om att de har problem med leveranserna och rekommenderar mig andra märken, priset blir billigare och alternativen ser bra ut så jag tror jag får gå med på det. :idea:
 
Insåg precis att min sambo fyller år nästa fredag och jag har ingen present till honom :eek: har inte tid eller möjlighet att springa i affärer utan måste beställa något på nätet typ idag... Vad vill han ha då? "Vet inte" blir svaret när man frågar så får komma på något själv. Förra året fick han en sele till hunden men i år? Budget typ 700 kr. Han är ingen klädmänniska eller modemänniska öht, hans intressen är typ hans hund, foto, maskiner (ffa traktorer och grävare) och lite datorspel. Presenten måste vara praktisk och användbar. Att köpa hundsaker känns ungefär som att köpa leksaker till någons barn när föräldern fyller år, ffa när han inte uttryckligen önskat sig något till hunden som han gjorde förra året.

Saatana perkele...
 
Insåg precis att min sambo fyller år nästa fredag och jag har ingen present till honom :eek: har inte tid eller möjlighet att springa i affärer utan måste beställa något på nätet typ idag... Vad vill han ha då? "Vet inte" blir svaret när man frågar så får komma på något själv. Förra året fick han en sele till hunden men i år? Budget typ 700 kr. Han är ingen klädmänniska eller modemänniska öht, hans intressen är typ hans hund, foto, maskiner (ffa traktorer och grävare) och lite datorspel. Presenten måste vara praktisk och användbar. Att köpa hundsaker känns ungefär som att köpa leksaker till någons barn när föräldern fyller år, ffa när han inte uttryckligen önskat sig något till hunden som han gjorde förra året.

Saatana perkele...
En dogofax från Oh my dog? Det är en bukefalist som driver det så du kan nog få snabb leverans om du frågar snällt :)
 
Pinne?? ISTAPP??? :eek::eek::eek:

(Vad gjorde du? Stod du rakt under en istapp och tittade upp mot den? :cautious:)
Det är två olika tillfällen :D Jag klättrade upp för en snöig isig kulle mot ett berg för att titta på istapparna. Ville ta en med mig, halkade nerför kullen och mitt i fallet for handen upp och istappen in i ögat.

Pinnen är från när vi galopperade snabbt i skogen och en pinne flög upp och in i ögat på mig, sådär perfekt med spetsen rätt in i hornhinnan. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
834
· Visningar
44 591
Senast: Tualma
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 139
Senast: Marita73
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
637
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp