Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kroppen och hjärnan är fortfarande inte vakna. Knåpar på information till intranätet men det står mestadels still i hjärnan. Har hällt i mig en halv pepsi max och massor med te, samt två gifflar för att försöka kickstarta systemet lite. Men icke, sitter nästan och sover.

Får nog bli promenad på lunchen, för det här går ju inte :crazy:
 
En bra morgon. Sovmorgon, löpning, styrketräning och sedan få höra att polisen har gripit en person för Linköpingsmorden för 16 år sedan - det som sitter som en tagg i många Linköpingsbors och dito i exils hjärtan. Hoppas att det kan ge anhöriga lite frid. Dessutom fint väder och uppsatsläsning hela dagen, samt att jag har planerat att ducka för e-posten till tidigast imorgon bitti.
 
Sitter nålar och väntar på att bli faster :heart De är beräknade till i övermorgon, men ändå. Jag tycker att alla graviditeter går så himla snabbt, vänner meddelar att de är med barn och nån månad senare är det plötsligt en bebis där. Så brukar det kännas. Nu känns det som att storebror och hans fru varit med barn i 3 år.

FASTER LÄNGTAR KOM UT NU!

Vet precis hur du menar, kändes likadant innan jag blev faster i mars förra året, kändes ju som han aldrig skulle komma ut :heart.
 
En bra morgon. Sovmorgon, löpning, styrketräning och sedan få höra att polisen har gripit en person för Linköpingsmorden för 16 år sedan - det som sitter som en tagg i många Linköpingsbors och dito i exils hjärtan. Hoppas att det kan ge anhöriga lite frid. Dessutom fint väder och uppsatsläsning hela dagen, samt att jag har planerat att ducka för e-posten till tidigast imorgon bitti.

Ja jag läste det! Ja fy så otäckt det var! Minns att polisen stannade bussen brorsan åkte med (den gick mellan norrköping och linköping) för att söka efter mördaren. Mycket olustigt och fruktansvärt så vi får hoppas att detta får sin lösning.
 
Så blir jag sådär knäpp att tänk om de e farligt för hjärtat om jag får ångest av nån anledning under dan då jag kan få hjärtklappning av de...Näe nu tänker jag för mycket igen! Nu är det fan nog. *Ut i solen och häng tvätt med dig* 😎.
 
Tappat bort ett papper och har totalt hjärnsläpp. Ska gå och bre mackor till barn och ex som ska på likadan roadtrip som igår. Och sen hoppas på att barnet kan tänka sig att lämna förskolan redan vid 13, var nästan lite onödigt att gå dit med honom alls :p
 
Undra om någon försökte reka ett inbrott här nyss. :confused: Jag stod i köket ca åtta meter från ytterdörren när det knackade riktigt hårt på dörren. Hundarna skällde och rusade mot dörren. Jag tänkte först att det var ett paket från Outnorth som kom oannonserat. Jag var vid dörren fem sekunder senare, men det var ingen där.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 112
· Visningar
60 351
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 801
Senast: Marita73
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
647
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp