Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har suttit ute och jobbat hemma idag. Fick sällskap av några hjortar en bit bort på åkern. Så vackra!
Det är sån jäkla lyx att bo här och få jobba så! ❤️
Har varit väldigt trött idag. Så mina tretusen planer får vänta till imorgon. Nöjde mig med att rensa rabatter.
Har pratat i tel med nära och kära också. Saknar dem så! ❤️ Men kan ju inte ses pga Corona.
 
Rimlig tisdag

41FC1FDC-E110-4626-A959-F6C469414215.jpeg
 
Full fart idag! Började dagen med promenad tillsammans med mamma och hennes hund på brukshundklubben, sedan vidare till djurbutiken för att köpa hundfoder, och nu har vi precis kommit hem från springtur i skogen. Nöjd vavva mao :D

Lyckades sova en stund på em tack och lov så dagen blev inte helt förstörd iaf. :)
 
Dags att börja tänka på sängen. I morgon ska jag jobba, och det är dags att börja jobba på "riktigt" iom att skolan har öppnat.

Jag är helt trygg med att jag kan arbeta säkert, det fick jag ju se till till slut iom att alla chefer är fiskmåsar. Men jag tycker fortfarande det är fruktansvärt jobbigt att de tycker att alla andra som måste åka kollektivt inte får komma in och jobba. Jag ska det. Känns så himla baklänges och som att jag inte är värd ett skit. :meh: (vilket jag ju förstått att de tycker, men de behöver ju inte vara så himla tydliga med det)

Därför känner jag inte direkt sug på att åka dit...
 
Åh fick erbjudande om att utöka min tjänst i höst med ytterligare ett ämne, 10 %. Så jag funderar på hur jag ska göra, är det rimligt att undervisa på 50% och plugga 100%? Sker plugget på distans skulle jag inte tveka men pendla två dagar och jobba tre känns lite tufft. 😫 Samtidigt skulle det var guld att få chansen att börja undervisa i det ämnet också. Beslut, beslut beslut...
 
Såg precis om dubbelmordet i Linköping som blivit löst. Ostraffad, till synes "normal" man som hållit det för sig själv nästan halva sitt liv? Hur går det till egentligen?
 
Var just och vattnade mina odlingar. Det luktar så fantastiskt ute på kvällarna! Jag vill alltid ha sommar!

Sambo skickade bild på skor han funderat på att köpa. Trodde han skojade. Så galet fula. Såg ju ut som barninnemockasiner från 80-talet typ.
Nu har jag istället tagit på mig att hitta ngt annat. Så jag slipper en mental estetisk slap i nyllet varje gång jag ser hans fötter. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
790
· Visningar
41 614
Senast: Rosett
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 986
Senast: Marita73
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
636
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp