Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ca tio sekunder efter jag sagt åt mig själv att inte kolla så mycket på hemnet så var jag där och kollade :meh:
Tur att jag kände mig själv så väl att jag sa åt mig att inte kolla de lägre prisklasserna, då skulle jag väl bara jaga upp mig igen :angel::cautious:
 
Undra om någon försökte reka ett inbrott här nyss. :confused: Jag stod i köket ca åtta meter från ytterdörren när det knackade riktigt hårt på dörren. Hundarna skällde och rusade mot dörren. Jag tänkte först att det var ett paket från Outnorth som kom oannonserat. Jag var vid dörren fem sekunder senare, men det var ingen där.
Bra att hundarna skällde! Men det kan även ha varit några ungar som utmanade varandra. Men man vet aldrig.
 
:arghh: Jag orkar inte, jag lyckades missa att jag skulle ha bekräftat att jag ville ha leverans, jag har aldrig varit med om det tidigare. Och nu när jag försöker boka ny leverans så ligger det bokningssystemet nere. Försöker dessutom ringa till företaget vi har handlat ifrån och de har världens störigaste "vänta musik" Sånt borde vara förbjudet!!
 
Gjort klart ett projekt som har blivt lite sen.
1591709206499.png
 
Håret är klart för idag och dessutom är jag inbokad på övertid imorgon :D Får hoppas att det är en bra intagen och bra kollegor :)
Nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på att tvättmaskinen blir klar :)

Bild på dottern i sin skolavslutningsoutfit (-sandalerna) :)
 

Bifogade filer

  • IMG_20200609_120923.jpg
    IMG_20200609_120923.jpg
    293,9 KB · Visningar: 68
Hämtade V redan före 13, känns jättekonstigt att jag inte ska hämta honom om en stund, haha! Har yoga. Tänkte först promenera också men lyssnar på lite föreläsningar istället.
 
Har flyttat in från balkongen och "jobbar" genom att lyssna på en disputation i soffan. Har en del skrivande kvar innan jag ska kasta mig på att göra antingen ugnspannkaka eller amerikanska pannkakor med blåbär och hallon.
 
Är på promenad. Ser en kopparödla mitt i vägen där folk går, springer och cyklar.
Går till den och kollar om den lever.

Den lever och jag försöker övertala den att gå av vägen. Märker inte att 5 Pers har stannat för att titta.
Den vill inte bli övertalad så jag bestämmer mig för att plocka upp och flytta den.
"neeeej döda den!" skriker en kille. :rofl:
Jag tittar upp och ser gänget som samlats och typ "... Varför :confused:"
Han trodde den skulle bita mig och förgifta mig.

Så nu har jag utbildat ett gäng förortkids i kopparödlans ädla existens. :D de vågade till och med klappa den!
 
Jag skyller helt och hållet på buke att jag köpte fyra olika sorters glass nu :cautious: i åratal har jag inte varit en glassfantast och nu så ger jag plötsligt efter för grupptrycket? :confused:

Hm. De är små iallafall, kände mig liksom tvungen att smaka på de olika smakerna :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
779
· Visningar
40 766
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 955
Senast: Marita73
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
635
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp