Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sytt, sytt och sytt i ett par timmar. Nu skriker kroppen att den behöver en paus från allt.
Så nu letar jag efter en katt som kan tänka sig att följa med ner och lägga sig i sängen en stund.

Maken jobbar över (igen :cautious: ) men när han kommer hem ska vi göra pizza.

En husbilsspekulant ska dyka upp vid fyra, kanske. Skulle hört av sig innan men vi har inte hört nåt..
 
Screenshot_20240331_133144_Photos.jpg


Haft en bra pole-lektion idag!
 
Åh den här påsken har verkligen fyllt på min energi, idag var vi iväg till ett av barnens kusiner som hade bjudit in på korvgrillning, hela vår familj, alla tre kusinerna, de två kusinbarnen och svägerskan och svågern. Lite bebisgos, kattgos och hundgos, sitta i solen och grilla korv och sen kaffe inne och titta hur långt de har kommit med sin renovering. De har lite mer flyt med vad de hittar under, där vi hittar ett limmat trägolv som vi måste slipa för att kunna använda, hittar de ett trägolv med lite nubb i kanterna. Nåja det kommer att bli väldigt fint när de blir klara. :)
 
Crepes i ugnen och jag är hungrig. Blir med räkor. Spionen hälsar att det var gott. Han fick smaka både röran och en överbliven crepes utan fyllning. Rapat och torkat näsan så snällt på min matta. Det betyder i hundvärlden att det smakade bra har jag förstått :D

Ska titta på de två sista Jurassic park innan de försvinner nu.
 
Känner mig helt jäkla överkörd pga första dagen med mens. Känns som att det blir värre och värre ju mer åren går... Har dock äntligen fått tummen ur att deklarera i alla fall så att jag fått något vettigt gjort idag!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
60 857
Senast: Bonita4
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
62 287
Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
1 654
Senast: Luff
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 272
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp