Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förvånas av hur jag kan lyckas tappa bort en stor(!) kameraladdare i en liten lägenhet... Jag är 99% säker på att jag har laddat kameran sen vi flyttade hit. Alltså bör den ligga lättåtkomligt. Men nej. Sambon hjälpte också till att leta lite. Ingen aning om var den befinner sig...
 
Jag bestämde precis att jag ska ha en liten "swish-loppis" i sommar :) ! Då känns det lite mer motiverat att städa ur förråd och skåp :up: ! Sedan bor vi väl inte precis på det mest logiska stället för ett loppisstånd - trafiken är rätt obefintlig - men lite fler folk kommer nog förbi här på sommaren i alla fall. Och det blir ju inget direkt merjobb. Det som säljs det säljs, och pengarna swishas. Jag kommer alltså inte att sätta ut några stöldbegärliga dyrgripar utan bara lite billiga prylar... :)
 
Jag gör absolut ingenting
Ska gå ut med hunden
Har skällt lite på katten som återigen lade sig i min stackars ampellilja
Den som precis börjat resa sig.
 
Trött men utvilad.
Ser fram emot mys-söndag :up:
Tandköttsinflammation :down:

Ska dessutom värma baguette till frukost/lunch nu och det lär ju tandköttet bli lyckligt av :rofl:
 
Deklarerat så jag inte glömmer bort det. Kommer dock inte få mina pengar innan sommaren då jag gör reseavdrag

Det borde inte vara omöjligt att du får innan midsommar ändå!
Jag har EF och fick förra året tillbaka innan semestern (tidigare år har det dock varit i augusti).
 
Vaknade nyss. Sovit gott förutom att jag vaknade av ett vrål vid 04, tittade ner och såg att ena katten (den röda såklart 😅) hängde cliffhanger i stegen under loftet. Så fick hala in honom för att undvika fritt fall. Efter det sov alla gott och vaknade nyss.
Katthussarna messade precis, de är tydligen på ngn ökenvandring nånstans och undrade om det var okej att de stannade ngn dag till. Oooookej då :angel:
 
Det borde inte vara omöjligt att du får innan midsommar ändå!
Jag har EF och fick förra året tillbaka innan semestern (tidigare år har det dock varit i augusti).
Jag har enskild firma pga skogsbruk och fick inte tillbaka förrän i december förra gången... 😜 Jag började nästan tro att de hade glömt mig!

I år spelar det ingen roll när det blir för jag hamnade på typ +/- 0 med reseavdraget.
 
Jag har enskild firma pga skogsbruk och fick inte tillbaka förrän i december förra gången... 😜 Jag började nästan tro att de hade glömt mig!

I år spelar det ingen roll när det blir för jag hamnade på typ +/- 0 med reseavdraget.

Jag tror att det kan påverka hur mkt man ska få tillbaka. Jag ska få tillbaka runt 60 000
 
Vaknade nyss. Sovit gott förutom att jag vaknade av ett vrål vid 04, tittade ner och såg att ena katten (den röda såklart 😅) hängde cliffhanger i stegen under loftet. Så fick hala in honom för att undvika fritt fall. Efter det sov alla gott och vaknade nyss.
Katthussarna messade precis, de är tydligen på ngn ökenvandring nånstans och undrade om det var okej att de stannade ngn dag till. Oooookej då :angel:
Åh nej så synd 🤣🤣
 
Lämnat in en retur på DHL, hade ingen aning om att man kan be ombudet skriva ut en etikett :bag: istället för att jag runt efter en fungerande skrivare. Min är död efter att katten balanserade på den och skrivaren med katt rasade i golvet. Nu ska jag fixa lammsteken så den kan få stekas långsamt i några timmar eller så.
 
Vaknade av hagel och åska.
Men sen slutade det och det blev en rask promenad på 7 km.
Nu har jag varit i sjunde himlen när jag har ätit en av de godaste pizzorna ever.
IMG_7075.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
60 852
Senast: Bonita4
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
62 280
Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
1 654
Senast: Luff
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 270
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp