Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pollenallegi. Jag blir helt slut av det. Gick 10 minuter och fick jättehög puls. Jag hat testat olika receptfria mediciner men ingen har gjort någon skillnad så då låter jag bli.

Fick uppsägningen idag. Skickat igår. Ja, vi får post på lördagarna där jag bor. Känns lite sorgligt. Att jag är i för dålig form för ett tyngre jobb.
 
På lördagar och söndagar finns det inget på tv som jag egentligen vill se. Bara en massa skräp. Jag har tydligen smal smak...Men jag spelar in andra program under veckan och betar av dem istället på helgerna.
 
Det intressanta, om man läser boken, är hur mycket slumpen spelade in när Israel skapades. Och hur palestinierna förrådes av sina ledare.
 
Bokade nyss tid hos ryggsnubben tills på fredag :up:

Screenshot_20240406_210524_Chrome.jpg
 
Ja någon dödsboköpare blir det verkligen inte. Det som går skickas till ”antikloppis”, fordonen blir nog kontakter/blocket/entusiastgrupper på fb. Sen som sagt Marketplace för sådant som ändå kan säljas men inte passar antikloppisen. Resten skänks nog/slängs.
Tack för tips! 🙏🏻❤️
vart i Sverige finns det? kanske jag vet nån som gillar fordon :D
 
Znaaaaark! Vaknade till vid 3 inatt och så jäkla grått och trist väder, så det var sömnigt värre så idag gick det åt kaffe och cappuccino under jobbpasset som annars gick finfint 😊.
In på CG och handla lite innan jag åkte hem och grejade lite före stallet 😊. Om den främre grinden hästarna allt som oftast väntar vid varit trälig med lera (började ju torka upp fint i början av veckan men det sket sig ju av den onödiga snön) så var det inget mot nu. Sju resor värre och rejält slirigt efter snön; det positiva är att snön nu är väck så inga styltor och att ha tillgång till spolspilta är guld vid såna här perioder 🤩. Min fina häst däremot uppskattade inte att mellanlandada i den; men sen blev det boxen och hö 🥰.
Hemma igen var det gott med tacos 😋 och skönt att soffhänga till en serie med älsklingen 🥰.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 024
· Visningar
59 656
Senast: Asko
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 560
Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
1 632
Senast: Luff
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
65 600
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldhamster ungar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp