Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var ute på konsert och började känna mig enormt frusen. Tillslut fick jag frossa. Gick hem och tog tempen. 39,8 😅 Kanske bra att jag gick hem och tog en kopp the istället för att dra ut nånstans.
 
Börjar äntligen få tillbaka dygnsrytmen efter tidsbytet, även om det alltid ställer till det både för mig och sonen. Önskar att vi kunde slopa sommartiden faktiskt. :cautious:

Har precis druckit en kopp te som sonen fixade till mig medan jag duschade. 😍 Snart ska jag släppa ut hönsen och idag borde jag både städa och tvätta här hemma, vi får väl se hur det går med det. 🙈😅
 
Vakna och laddar för utsläpp på stallet. Det har regnat under natten men är uppehåll nu och förväntas vara det fram till 11-tiden så vi hinner nog rida ut tillsammans! Sen får vi ladda för skola imorgon igen.
 
Motorsport är ju inte min grej men det var fint att få vara med när min ”elev” blev prisad för att vara en förebild för att ingenting är omöjligt. Fint med klubbar som uppmärksammar sina aktiva lite extra.
God mat och efterrätt fick vi också.

Har tyvärr magkatarr som sänker mig. Fått i mig en liten smörgås och kaffe måste jag ha även om det inte är det bästa.

Ska gå och handla och fylla mamma och pappas kyl lite så det inte är tomt när de kommer hem.

I eftermiddag är det spinning.
 
Hittade mina gamla kläder från Postnord (två år sen jag slutade). Det är väl ändå inget att spara på? Kan vara bra att ha om man målar kanske..
 
Äter frukost, ovanligt sent för min del. Stallet tar jag i kväll så frågan är vad jag ska hitta på under dagen? 🤔
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
80 81 82
Svar
1 621
· Visningar
45 707
Senast: sjoberga
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
60 585
Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
1 597
Senast: Luff
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
65 062
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp