Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det går så bra för mig. Vaknade inatt av snarkande sambo, sedan vid klockan 6 pga grannar. Nu skulle jag handla lite innan jobbet. Ena butiken öppnar visst när jag börjar jobba. Nu ska jag försöka handla lunch...
 
Har dammsugit och ska strax gå ut med sonen och spela lite Pokémon go samt köpa gurka. Senare blir det barnkalas så jag får ett par timmar för mig själv. Ska ägna dem åt lite jobb :bag: Samt kanske disk och annat plock!
 
Dricker kaffe i en av muggarna jag fick av @lil-sis i secret easterbunny
De är så fina
 

Bifogade filer

  • 20240407_111557.jpg
    20240407_111557.jpg
    152,1 KB · Visningar: 74
Fattar inte hur jag ska bota mitt ryggonda :meh: behandling hjälper någon vecka, men funkar ju inte att gå på det varje vecka
 
Hemma i stan. Funderar på vad jag ska äta och göra i dag, åt risgrynsgröt till frukost runt 9.30 och är fortfarande ganska mätt. Det blir nog lunch hemma och fika ute i eftermiddag. Och en cykeltur.
 
Ligger fortfarande i sängen, trots att klockan snart är 12 :angel: Sov i 10 härliga timmar efter gårdagens födelsedagsfirande som blev oväntat trevligt, kul när man påminns om hur mycket man tycker om vissa människor som man inte träffat på ett tag!

Idag är tanken att vi ska ta ett rejält städrace här hemma, men det sitter långt inne... Men eftersom jag skrev i en tråd så sent som igår att det brukar funka för mig att sätta en timer på 15 minuter för att komma igång så får jag väl testa det idag då 🤷‍♀️ 😁
 
Handlat till mamma och pappa och lite till mig själv.
Bla en Picadelisallad och Novalucol.
Traskat ihop 8000 av dagens steg.
Tittat på Andra akten och ska snart ta en kopp kaffe.
IMG_7233.jpeg
 
Har varit och handlat lite, och ätit lunch. Nu måste jag verkligen ta tag i den alldeles för långa att göra-listan. Tror disk får bli prio ett för att kunna få utrymme att laga lite matlådor sen.
 
Hemma kebab till lunch
Nu in till Stadsteatern och titta på Firma Faberge
 

Bifogade filer

  • FB_IMG_1712487767140.jpg
    FB_IMG_1712487767140.jpg
    196,2 KB · Visningar: 52
Lagat mat inför kommande vecka, grejat med pannan som var lite kinkig med hur rostret satt och satt fast kattnätet som lossnat på ett ställe :) Blir nog lunch nu och sen en promenad.
 
Det jag tänkte jobba med var inte klart så nu fick jag ju en massa tid över 😅
Får väl diska lite, sätta på en tvätt och sen kanske bara… vara…? O_o
Känner att jag har mer och mer svårt att tillåta mig själv att bara sitta och ta det lugnt!
 
Varit på en 4H hårt tillsammans med en kompis och hennes barn. Regnade såklart när vi var där. Detta aprilväder 😅
Jag blev sjukt sugen på att skaffa getter men har lite svårt att motivera vad jag ska med sådana till :rofl:
 
Varit på en 4H hårt tillsammans med en kompis och hennes barn. Regnade såklart när vi var där. Detta aprilväder 😅
Jag blev sjukt sugen på att skaffa getter men har lite svårt att motivera vad jag ska med sådana till :rofl:
De är ju himla söta, och roliga! Följer ett konto på Instagram och hon har två gulliga getter. När jag ser dem blir jag också sugen på att skaffa såna, om jag hade haft möjlighet 😁 🐐
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
58 241
Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
1 493
Senast: Luff
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
62 443
Senast: Mia_R
·
  • Omröstning
Samhälle Provar göra en tråd om detta viktiga ämne.
2
Svar
30
· Visningar
8 175
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp