Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilket vårväder idag! Passade på att köra pållan en sväng på i alla fall 45 min efter förra veckans svårigheter till motion, riktigt härlig vagnstur och istället för att busa hade bästa hästen energi framåt och låg på i trav och galopp 😍. Flera vårtecken; första körturen i tröja, när vi travade grusvägen ut körde en mc förbi på asfaltsvägen och inte mindre än tre citronfjärilar varav ena flög runt mig innan den flög vidare 😍.
Var ju så himla varmt och för härligt väder för att inte grilla ikväll så åkte och handlade till det på vägen hem från stallet och det "råkade" följa med en sån där låda med 20 st Dajmstrutar för bara 249 kr (ord. Pris 600) som någon bokat och inte hämtat så nu är frysen fylld med glass så det räcker ett bra tag😇😁. Så härligt att sitta på trappen med ungkissen i famnen och känna doften av grillat och höra fågelkvitter 😍. Mindre uppskattat är att ha fått ett antal myggbett och att honkatten inte verkar komma in för natten. Nehej; natti natt 🥱.
 
A är i skolan och jag vilar hemma eftersom det regnar lite. Ska kratta grusgången sen, iaf så länge det inte är flygplan ute idag!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
80 81 82
Svar
1 625
· Visningar
45 924
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
60 618
Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
1 597
Senast: Luff
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
65 070
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp