Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lämplig låt att spela på kontoret 😅

IMG_9923.jpeg



Jag har lurar ;) vilket nog är bra
 
Men det programmet är väl inte ”på riktigt”?

P3 Dystopia är en faktabaserad podd, även om de också "spekulerar" i potentiella framtida scenarion utifrån det. Källorna är i regel forskare och andra sakkunniga inom respektive område. Så jo, jag skulle absolut säga att "det är på riktigt".

Från information om podden:
Programmet är en blandning mellan vetenskap och filosofi och utreder vår tids stora ödesfrågor. Genom att driva de stora problemen till sin spets försöker P3 Dystopia visa hur våra handlingar idag kan påverka framtiden.
 
Sitter på altanen och steks med en bok i ena handen och ett glas cava i andra. ☀️
Livet!

Har även inhandlat löjrom, skyller på buke i allmänhet och @tornblomma i synnerhet :D
Annars brukar det få duga med finkornig sillrom.

Nåja, nu blir det A-B test mot stenbitsrom.

Men först ska vi grilla korv!
 
Senast ändrad:
Tänkte att jag skulle rensa lite i syrummet. Men när jag väl kom för mig att gå in där tog det stopp. Energin ville inte mer. Så nu sitter jag i mitt stökiga syrum och är mest irriterad på mig själv som låtit det bli så stökigt.
Tror jag råder bot på det med att testa ett nytt mönster :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
58 254
Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
1 493
Senast: Luff
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
62 456
Senast: Mia_R
·
  • Omröstning
Samhälle Provar göra en tråd om detta viktiga ämne.
2
Svar
30
· Visningar
8 175
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp