Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, jag ska sluta svara. Ber om ursäkt för att jag gjort det. 😊

Det gör inget att du svarar (inte för mig iallafall) men när det gäller det där så spelar det liksom ingen roll hur många som säger att det är bra att bearbeta med en psykolog osv. Det ÄR det säkert också, säger inte emot det, men JAG kommer aldrig bli mottaglig för att sitta och "bearbeta" det med nån psykolog. Går hellre i ätstörningsbehandling fem gånger om (och det är jag inte speciellt sugen på)
 
Kvalitetstid med min "bättre hälft" :heart
IMG_20200810_135342444_BURST000_COVER_TOP.jpg
 
Vaaarmt!
Hade planerat att inte göra något vettigt idag, så sitter och tittar på dokumentärer om konst och konstnärer.
Hade en massa ångest på förmiddagen så tog en xanor då och sov ett par timmar. Men tröttheten håller i sig så vill inte ta eftermiddagens stesolid trots ångest. Då kommer jag inte kunna sova inatt.
 
Hade nog svimmat på andra försöket :laugh: Men jag har tur som har en väldigt tydlig ådra i rätt armveck!

Och nu kan jag inte sluta undra varför många upplever just kanyler som så obehagliga? I mitt fall är det nog en kombination av att jag är rädd för att sköterskan ska råka trycka den igenom hela ådran av misstag och den där gången jag fick bedövning hos tandläkaren och det typ blev ett "skrapande på frigolit" ljud när kanylen kom (för?) långt in. :nailbiting:

Jaghar väldigt tydliga ådror de är bara så ärrade av alla kanyler att de bara rullar undan. Här får det stickas i händerna. Jag är ganska svårstucken och för det mesta brukar de få till det. :D
 
Alltså... Min häst!! :love:
Hon har inga problem med att stå och pyssla och mysa med en gråtande ångestig matte. Det kan hon göra i timmar om det är så. Men när vi ska ut och rida, då vill hon ha mig fokuserad. Så fort jag började glida iväg i ångest och för mycket tankar gjorde hon nåt och pockade på uppmärksamhet så jag kom ur det och var tvungen att vara "här och nu" med henne :heart

Nu har jag ont i rumpan men det var det lätt värt. Snart klar i stallet och ska cykla hem.
 
Alltså, jag ska egentligen inte ha en brudklänning hade jag bestämt. Så har har ändå fastnat för EN. Men hade ändå inte tänkt att ha på mig en sådan. Så nu för ett par veckor sedan säljs den ut med 70% rea. Tänker ändå inte ha brudklänning. Idag är den fortfarande på 70% rea och enbart just min storlek kvar och nu STIRRAR DEN PÅ MIG DÄR PÅ ANDRA SIDAN SKÄRMEN I ALL SITT FLUFF! 🤯😩
 
Alltså, jag ska egentligen inte ha en brudklänning hade jag bestämt. Så har har ändå fastnat för EN. Men hade ändå inte tänkt att ha på mig en sådan. Så nu för ett par veckor sedan säljs den ut med 70% rea. Tänker ändå inte ha brudklänning. Idag är den fortfarande på 70% rea och enbart just min storlek kvar och nu STIRRAR DEN PÅ MIG DÄR PÅ ANDRA SIDAN SKÄRMEN I ALL SITT FLUFF! 🤯😩
Ska du gifta dig då? :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
285
Senast: Tassa
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
501
Senast: Fille
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 204
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp