Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första arbetsdagen gjord efter semestern. Känns helt okej men har väl inte varit supereffektiv 😅 Tror det kommer gå lättare i morgon när jag är lite varmare i kläderna.

Nu ska jag börja med middagen och sen hade jag tänkt klippa gräset ner till ridbanan men just nu ÖSER regnet ner. Känns nästan som en åskskur!
 
Good-monday-morning.jpg
 
Jag har typ dåligt samvete för att jag undviker att prata med en person :cautious: Vi har känt varandra ungefär halva livet, dvs genom ganska mycket konstigheter i mitt liv. Han har aldrig gjort nån grej av mina issues. Men för några år sedan blev det jobbiga grejer mellan oss med bland annat nån form av sexuellt utnyttjande m.m., och han har aldrig visat nån ånger/skam för det eller ens kommenterat sitt agerande även när vi pratat om den perioden i mitt liv och vad jag gjorde osv. Så nu när jag (iallafall på den punkten) mår bättre har jag mer och mer känt att jag inte vill ha den kontakten vi hade förr, men samtidigt saknar jag att ha honom som vän och känner mig sjukt otrevlig när jag svarar kort och undvikande och inte bjuder in till diskussion som förr...
Han passade såklart på att skriva idag när jag redan har en inte så bra dag :down:
 
IMG_20200803_174009.jpg

Inspektion av golvet som fd hyresgästerna lagt. Jag vet inte om det syns på bild, men det är som en berg- och dalbana. Måste vara det sämsta jag sett. :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
266
Senast: Tassa
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
467
Senast: Fille
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 174
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 541

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp