Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ikväll var det dags att få pållans hovar verkade och innan dess hann vi med lite granna löshoppning 😊. Inte helt otippat regnar det IGEN (jävligt less på äckelvärmen och leran men regnet behövs ju verkligen) men men nu är det sovtajm ☺.
Regn och värme är inge kul alls på hösten. Kompisen med hästverksamhet har risodlingar i hagarna.

Hagarna är gigantiska men hästar är ju hästar så de väljer en fläck att trampa upp till gyttjebad. Ser likadant ut i de flesta hagarna. Blä.

Men för svampplockning är det utmärkt. Trattisarna börjar skjuta fart på allvar nu.
 
Vill inte gå upp. Livet med dvärgpinscher på vinterhalvåret :D

2FB79CF9-08D4-4E16-A275-E5560DA2726D.jpeg
 
Plugg fram till kl 14. Cykla till jobbet. Jobba till minst kl 21, sedan vara bakjour hela natten vilket kan betyda allt eller inget. Imorgon börjar det om igen men då blir det plugg hela dagen istället.
Skönt att bara jobba ett pass denna vecka, mindre skönt att resten av tiden då blir till att plugga istället.
 
Såg en annons på fb, "borskänkes färg". Jag tror att jag fick tag på tio "slattar" i olika kulörer, det blir perfekt för att renovera lite gamla furumöbler. :up: Jag sitter och väntar på att inspirationen ska infinna sig för att ta tag i min powerpoint-presentation. Det går sådär, :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 083
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 398
Senast: tuaphua
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 606
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 735
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp